Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Mart '19

 
Kategori
Siyaset
 

Bahçeli Hiç Barış Dedi mi?

Valla ben sürekli izliyorum Sayın Bahçeli’nin ağzından barış kelimesinin çıktığını duymadım.

“Barış” kelimesi özellikle son zamanlarda karşı oldukları bazı kesimlerce sık kullanıldığı için olabilir ama öncelerde de kullandığını duymadım.

Hatta ağzından bugüne kadar hiç “barış” kelimesi çıkmamış olabilir.

Gerçi haklılık payı da yok değil, ülke düşmanları da kullandığı için ben bile tereddüt ediyorum!

Ama Sayın Bahçeli kullanabilirler, biz onu hainlerden ayırırız.

Bir siyasetçinin siyaseti bu kadar savaş dili üzerine olamaz. Tamam bundan bir prim alınıyor ama ülke de geriliyor.

Kendileri bu topraklarda hiç barış olmasın onu mu istiyorlar acaba? İnsan hiç değilse barış diler, umudunu belirtir.

Eski zamanlarda “MHP kandan besleniyor” tarzı bir söze “Biz vampir miyiz?” şeklinde cevap verdiklerini hatırlıyorum. Ülkenin içinde bulunduğu durum malum ama MHP’nin sert siyaseti ülkeyi geriyor. Sanki barışa karşılar gibi bir algı oluşuyor. Ve sanki MHP’ye oy verenler de böyle siyaseti seven kimseler.

MHP’nin ülke meseleleri konusunda hassasiyeti malum. Bu meselelerin içinde barış yok mu?

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..