Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Eylül '07

 
Kategori
Mizah
 

Bahtsız Juliyet ve Dünya'nın günlüğü(02.09.2007)

Bahtsız Juliyet ve Dünya'nın günlüğü(02.09.2007)
 

Tarih: 02.09.2007

Gün: Pazar

Bulunduğum Şehir: İstanbul

Saat: 15:45

Ruh Durumum: Muzurluk yapmak istiyorum, ama yapacak muzurluk ve muzurluk uygulanacak kurban bulamıyorum. Aklıma köpeğm Tango geliyor, ama o benden deli zararlı çıkabilirim. Birde 5 kilo vermek istediğimden sürekli "zayıflıyorum" sözünü tekrarlayıp duruyorum kendime. Pozitif ol, pozitif ol, pozitif ol.....

İş Durumum: Haftasonu sebebiyle kapalıyız, yarın sabahtan itibarne yoğun bir hafta geçireceğim, bakalım kimlere uyuz olacağım, kimleri öldürme planları yapacağım. Çok yorulacağım için sonraki hafta izine çıkıyorum. Lay lay lommmm.

Aşk Durumum: Bugün gayet romantik bir çift olarak kahvaltımızı yaptık, kahvaltı sırasında yiyeceklerini bana gettitirdği için kavga ettik, getirmek zorunda kaldım, çünkü beni eve otobüsle göndereceğini söyleyerek tehdit etti, ama bende ona en çürümüş ve kurumuş meyve , börek ve ekmekleri getirerek az da olsa kendimir rahatladım. Sıradan bir çiftin günlük hayatını yaşadık diyebilirim. Sonrasında takım elbiselerimi götürmemek için öne sürdüğüm bahaneler işe yaradı, yarın kendisi taşıyacak, oh canıma deysin... Ben bu adamı sevmeyeyim de ne yapayımJ Hım birde dün 24 ytl’lik kitabı da ona aldırtırarak, Ekim ayına kadar kitap aldırmama sözü verdim, tabiiki haftaya yeni kitap aldıracağım. Burda mühim olan benim entelektüel gelişimim olduğuna göre bu fedakarlığı benim için yapması son derece gereklidir.

Maddi Durumum: Maaşımı Cuma günü çektim, ve Cuma akşam saatlerinde bitirerek, bu alandaki performanısımı bu ayda başarıyla sürdürüm. Kalan 30 günü Manita beyden otlanarak geçireceğim, borç haneme borç yazmaya devam... Kesinllikle yaptığım alışveriş çok iyi bir yatırım oldu, bundan dolayı kimse beni düşüncesizlikle suçlayamaz, suçlamamalı.

Hedeflerim: - Bugünün hedefleri arasında Tango’yu gezdirmek ( çok havladığı için komşular şikayet ediyormui gezdirmem şart)

- Tabiikide Pr şirketimi kurarak paraya para dememek ( bunu ütopyalar kısımında yazsam daha realist olacak sanırım)

- Yarın patronumu görüp, tatil dönüşü onu canından bezdirmek diğer bir hedefim, ne zaman kovacak bilmiyorum, merakla bekliyoruz, tazminat alır mıyım? Patronu kızdırmak ayrı, ona olan sevgim ayrı. Dünyanın en iyi patronuna sahibim, hemde beni yormayan bir patrondur kendileri. J

- Yeni aldığım beyaz elbisemi ütülemek, ve yarın işte bunu giymek günlük hedefim unutmamam gerek;

- Küçük kızkardeşimi sinir etmek ise hedef değil gereklilik, kendiside beni deli etti. Acaip sevgi dolu bir aile ilişkimiz olduğunu söylemem gereksiz sanırsam!!

Kredi kartlarımın durumu: Bir tanesine birşeyler yatırdım, Pronet yarın öbür gün yatırdığımı çekecek ve böylece yine tüm limitler full durumuna geçecek. Halbuki bankaların yerinde olsam bana limitsiz ve geri ödemesiz kredi kartı tahsis ederdimJ

Bugünün tarihe geçecek olayları: - Uzmanlar çantamızı hep aynı omuzda taşımamamızı önerdi. Bu konu son derece mühim bir konudur, lütfen herkes buna dikkat etsin.

- Hilton’un CEO’su Türkiye ve Uzak Doğu’da agresif bir tutum takınıp, 10 yılda 25 otel açmayı planladıklarını belirtmiş. Neyseki 25 Hilto otelinden bahsediyoruz, ya Paris Hiltondan 25 klon yapmayı planlıyoruz deseydi, ülkemiz en kısa yoldan dejenre olmuştu. Bence bir ülkeyi manevi açıdan çökertmek için en etkin yöntem olabilir. Amerikalılara duyurulur!!!

- Dünya Barış Günü dolayısıyla dini liderler barış çağrısından bulundular. Ancak çağrı yapıyorlar, birde faaliyete geçilse daha hoş olacak.

- Yeni Anayasamız Türk Dil Kurumuna emanet edilmiş. Anayasayla birlikte gençliği de emanet etseler hoş olacak. Dilimiz elden gidiyor, baksanıza benim yazılarımda bile yabancı kelimeler fink atıyor. Bence her öğrenci sıkı bir dil bilgisi eğitiminden geçirilmeli.Bu konu çok mühim, zırvalasam da lütfen bu konudan ders çıkarın. Çocuklara yabancı dilden önce dilimizi düzgünce öğretsek daha iyi olur

- Japon tarım bakanı hükümeti dolandırmış. Bu durumda bu adamın intihar etmesi bekleniyor, tabii onurlu Japonlar devri bitmediyse???

- Malezya için şeriat taslağı hazırlanıyormuş. Türbanlı kraliçe törene türbanıyla katılmış, olay tüm Dünyada manşet oldu. Hayırlısı tabii, kaderlerinde şeriat varsa olacaktır!!

- Tamer Karadağlı hırsını saçlarından çıkarmış. Gerçekten hepimiz için çok önemli bir haberdir, saçlarına çok üzüldük, en kısa zamanda çıkması için toplu halde saç duasına çıkmalı, duyarlılığımızı ortaya koymalı, adamcağızın sorunları için çözümler bulmalı, birlik beraberlik mesajlarını herkese ulaştırmalıyız.

- James’in öpücükleri Keira’yı titretmiş. Gerçekten çok duygulandım, kızcağızın mutlu olması benim için çok önemlidir ve James’e şükranlarımı sunmayı bir borç olarak kabul ediyorum. İkisine de bol titrek günler diliyorumJ

 
Toplam blog
: 125
: 1808
Kayıt tarihi
: 24.05.07
 
 

Bir gün elle tutulabilen, mürekkep kokusu içine çekilebilen GERÇEK bir gazetede köşe yazıları yaz..