Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Ekim '07

 
Kategori
Siyaset
 

Bakmak ile görmek arasındaki fark

Bakmak ile görmek arasındaki fark
 

Sizce hangisi laik ve modern Türkiye Cumhuriyetinin First Lady si ?????? Atatürk'ün mücadelesi çağdaşlık savaşı 2007 de bu resmi dünyaya göstermek için miydi??? Suriye, Türkiye'den daha laik ve modern bir ülke mi? Uyan Türkiyem uyan.. Başbakan Tayyip Erdoğan bağıra bağıra söylüyor, ama biz duymamakta ısrar ediyoruz. Neyi mi? Türkiyeliyiz diye söylemlerini ! Öylesine Ulusal atalet içerisinde bir toplum olmuşuz ki, mesajları bile alamıyoruz. Ben Türküm ve Atatürk'ün bizlere emanet ettiği bu topraklar ise benim vatanım. Atatürk hiç bir söyleminde ey Türkiyeliler demedi, Her zaman ey Türk milleti derdi. Şimdi düşünüyorum sayın Cumhurbaşkanımız göreve gelmeden önce ben tarafsız olacağım diyordu neden böyle bişey söylemeye ihtiyaç duydu? Bu ülkede taraflar mı var? Acaba bu taraf ne taraf, bu ülkeyi yönetenlerin tarafı olmaya hakkı var mı, eğer var diyorsanız demokratik hak olarak hakkınız olan taraf da olun. Ya da olabiliyorsanız Atatürk olun.. Bu resim bana 8 yaşındaki oğlumun geleceği için endişelenmem gerektiğinini anlatıyor. Size ne anlatıyor ?

 
Toplam blog
: 22
: 1349
Kayıt tarihi
: 17.02.07
 
 

12 yıldır ilaç sanayinde çalışıyor ,çok sevdiğim mesleğimde yönetici olarak işime devam ediyorum. Bi..