Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Duygu Külünkoğlu Meriç

http://blog.milliyet.com.tr/cizimim

10 Ağustos '12

 
Kategori
Çocuk Modası
 

Bambam -

Bambam -
 

Bambam - www.cizimim.com


3 yaşındaki oğlum uyandı. İlk söylediği şey "Ben bambamım anne" oldu. Bütün gün eline aldığı oyuncak beyzbol sopası ile bir yerlere vurarak dolandı durdu. Kaslarını gösterdi. Çok güçlüymüş :) Doğum günü çok yaklaşmıştı ve ben de parti için bir konsept düşünüyordum.  Oğlum konseptini kendi seçmiş oldu. Onu bambam olarak çizdim. Bayıldı. Hemen poster yaptık. Pastasının üstüne de bu çizimi yaptırdık. Bir iki de dinozor oyuncağı ile masaları süsledik. Kendime vilma, eşime Frad ve oğluma da tabi bambam kostümü hazırladım pelüş kumaşlardan. Süper bir parti oldu. 

Sonra düşündüm bu kızlara da uyarlanabilir. Pamuk prenses, tinkerbell ya da erkeklere bakugan, benten.. Hepsinin çizimlerini hazırladım :))

 
Toplam blog
: 6
: 944
Kayıt tarihi
: 10.08.12
 
 

Stajer olarak görev yaptığım meslek annelik, uzman olduğum kariyer ise grafikerlik. Stajerlik hay..