Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Mayıs '14

 
Kategori
Şiir
 

Bana benmişim dargın

Bana benmişim dargın
 

Alıntı.


Depreşir sol yanımız kurağı var beklenen
Hesapsız bulanımız durağı var beklenen
Heybesi gam dolarmış avare başla baksam
Süğümünden salarmış buğuda yaşla aksam.
 
Düğüm düğüm eklenen kilim olup dokunur
Sandım, bendim beklenen dilim bulup okunur
Sırra erenin bitir namerdim bul gitmezsem
Olanca hırsın getir değerli pul etmezsem.
 
Hiç kendim de değilim koynumu sarar ölüm
Bıkkın zorlu eğilim bucağı arar külüm
El pençe divan durdum canı salanım bilse
Buruk mahşeri sordum bana kalanım gelse.
 
Çiçeğin özü kuru allanmıyor türünden
Suyu versem de sarı pullanmıyor püründen
Gönlüm vuslata kırgın öteye itti sakil
Bana benmişim dargın dinlemez yitti akıl. 
 
Onca mevsim karışır ayırsam figan eder
Canım tenden buruşur kayırsam efgan heder
Yıllarım savunmadı nüksetti yaram kanar 
Sinem dar avunmadı yıktıkça naram sanar.
 
 
Toplam blog
: 425
: 412
Kayıt tarihi
: 24.02.13
 
 

37 Yıldır  yurtdışında yaşıyorum , 1000 den fazla şiirim var,  çeşitli edebiyat sitelerinde, derg..