Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Haziran '14

 
Kategori
Şiir
 

İçimden seni sevmek geldi

İçimden seni sevmek geldi
 

Alıntı.


Zor sevdasın besmelesinde
İki avuca üfürüp de yüze sürülen
Sen geçen dünlerimin gök kuşağı
Gelen her günümün ise, canımda ki yar izi.
 
Gündüzleri aklıma pek gelmiyorken
Gecelerin yağmur gibi
Üzerime yağışı bir mededi hayalimsin.
 
Bazen siteminde ezber bozan muammasın
Bazense hüzne nazla çekilen 
Zarafetin aktığı ipekliden tül perde.
 
Eskinin sevdalarına aklım takılmadı 
Dersem, yalan olur.
 
Çisildeyen yıldızların
Arasına erosun oku mu gizlenmiş ne?
 
Bu gece nedense 
İçimden seni sevmek geldi
Adeta gaipten gelen ses gibisin
Sev beni, özledim diyerekten.
 
Başımı gökyüzüne kaldırıp baktığımda
Sevmek arzusu olduğundan mıdır nedir?
 
Penceresini ardına kadar açan ay
Yarı beline kadar sarkıp 
Yıldızlara gülücüklerini saçarken
Bende nasibimi aldım!
 
Çoban yıldızının, hilali tam olan aya 
Gönderdiği aşikare gül kokulu öpücüklerinden.
 
Gecenin bitimini, zamanın uçup gittiğini 
Tan yerinin ağarmasıyla anladım
Seher yelinin efil efil esip 
Saçlarımın arasına sen dokunuşlarını birde.
 
 
Toplam blog
: 425
: 412
Kayıt tarihi
: 24.02.13
 
 

37 Yıldır  yurtdışında yaşıyorum , 1000 den fazla şiirim var,  çeşitli edebiyat sitelerinde, derg..