Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Mart '20

 
Kategori
Güncel
 

Bana Bulaşmasın Demek

İnsanların “Bana bulaşmasın da…” şeklindeki bencilliklerini bile arar olduk; yani bu kadar hassasiyet!

Çünkü kendine bulaştırmaya çalışmayan bize de iyilik ediyor; bu yüzden sadece kendimi değil yakalanmamak için uğraşanlara da yardımcı olmaya çalışıyorum.

Bunu kendim için yapıyorum çünkü ona bulaşırsa o da bana bulaştırır, derdim kimseye bulaşmasın ki güven içinde kalalım.

Sevmediğin hatta kötülüğünü dilediğin bakkal Cemşit’in oğlu coronavirüse yakalanmış; sevin bakalım, yanından geçerken… Onun bile yakalanmasını istemiyorsun değil mi? Başka şekilde ölsün!

Böyle işte…

Bu konuda herkes öncelikle kendi çevresinden (tabi yapabilirse herkesten) sorumlu olursa eminim çok işe yarar, sonuçta bunu bulaştırmamak elimizde.

Sana bulaşmasın demek, bana bulaşmasın demek…

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..