Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Süheyla Çalışkan

http://blog.milliyet.com.tr/haci

09 Ocak '19

 
Kategori
İlişkiler
 

Bana Müsaade...

Vardığım yerde değilsin.

Bir tespit cümlesi, önü açık, söz verilmiş değil, yer ve zaman konusunda anlaşılmış. Sonra gelmiş o zaman, misal ben varmışım ama sen gelmemişsin. Aynı otobüsteydik, değil miydik? Ah evet hatırladım, ben uçakla gider seni karşılarım demiştin, Allah Allah, sen hızlı ben yavaş mı gitmek istemiştim? Karıştı, tane tane, aşk olur mu ki bu yaşlarda, eskiden olmuşmuş sen dedin, kalbin son kullanma tarihi var, kapasitesi var, titanyum kaplama olsa darbelere dayanır belki. Hani pekmez dolu kavanoz kayar elinden, çat diye bin parça, parçalarını değil de pekmezi yerden temizleyen bilir. Bildi, kavanozun ikisi gitti. Sabah aç karnına bir yemek kaşığı pekmezin faydaları say say bitmez.

Köprüden önce son çıkış.

Denize düşen yılana sarılırdan iyi, güldüm vallahi şu an, çok alakasız ama gülünce silmedim, bir çaresizlik hikayesi değil ki bu. Başlık çıktı, konu? Ne bu hikayenin konusu Allah aşkına?

Baya bir hisliyimdir demiş miydim, demişimdir, dinlememiş olabilirsin, bazen dinlemiyorsun. Deprem oldu geçenlerde, saat 9.30 suları, alarmı kapattım kalkasım yok, geceleri çok uyanıyorum, geceler yoruyor beni, sabah savsaklıyorum kalkma işini bu yüzden, sallanmaya başladı yatak, evdeki emniyet noktasına tünedim, cenin pozisyonda, çantam elimde şarj çantada mont üzerimde yastık kafamda, onca şeyi 30 saniyede nasıl toparladım bilmiyorum, kızlara yazıyorum aynı anda, çoğu hissetmedik diyor, ne hissiz kadınlarsınız diyorum, olduğu anda hissetmenin faydası ne diyor birisi, haklı, depremi önceden hissetmek asıl marifet, bir onu beceremiyorum, hislerim kuvvetli söylemiş miydim?

Kelimeler güzel, kelimeleri yan yana getirdiğinde birileri için anlaşılabilir olduğunu bilmek güzel, kelimelere gülmek güzel, kiminle gülebiliyorsan onunla olmalısın, bu da burada dursun.

Hasret varsa biz varız.

Özlem de güzel bir kelime ama hasret yanık duruyor. Geçenlerde uzun uzun aradım, cümlelerde, sohbetlerde, çok iyi saklanmış, ben bulamadım. Bir denklem gibi mi yaklaşmalı, parantez içine almadan, çoğunlukla toplama çıkartma üzerine kurulu, bilinmeyensiz bir denklem. Acıtmasın, taşikardi yapmasın, öznesi güven kendisi tanıdık olsun diye.

Birkaç tane düşünen surat emojisi koyuyorum buraya, az biraz düşünüyorum, bana müsaade.

 

 
Toplam blog
: 58
: 550
Kayıt tarihi
: 15.10.08
 
 

Yeni başlangıçlar üzerine sınadı beni Yaradan, altından kalkacak gücü de beceriyi de verdi şükür,..