Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Aralık '12

 
Kategori
Deneme
 

Bana Sevgini ver

Bana Sevgini ver
 

Paşa isimli tosunla Osman arasındaki sevgi (alıntı)


“Kişi eder kendine, yine kendi kendine” derdi rahmetli anacığım. Nur içinde yatsın. Onun her cümlesi nasihat içerirdi. Kişiler mutluğu da mutsuzluğu da kendileri yaratırlar. Önce kendi, mutluluk ve huzurumuzu düşünmeli, kendimizi sevmeliyiz ki, karşıdakine huzur, mutluluk ve sevgi verebilelim. Sevgi bir ateş gibidir, ruhunu aralayıp girsin, o ateş kalpte yanınca, tüm bedenimizi sarar, ısıtır, aydınlatır, pozitif bir enerji yayar. İçinde sevgi ateşi yanan kişiler, o ateşi başkalarına aşılayıp, kişileri mutlu edebilirler. Mevlana Celaleddin Rumi .”Küsmek ve darılmak için bahaneler aramak yerine, sevmek ve sevilmek için çareler arayın.”  Tolstoy “ Sevgi nerede ise Tanrı oradadır.” Demişler.

Bana sevgini ver

Rüyalar ülkesine götürsün beni

Bilinmeyen denklemleri çözeyim

Kaynaklardan billur sular getireyim

Çatlayan dudaklarını ıslatayım.

Bana sevgini ver

Sana aşkların en güzelini yaşatayım.

 

NAHİDE ÇELEBİ

 

 

 
Toplam blog
: 1977
: 1045
Kayıt tarihi
: 25.11.08
 
 

Erzurum doğumlu, Ankara'da yaşıyor. D.T.C.F mezunu, emekli lise öğretmeni, evli, 2 çocuklu. "İsya..