Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Aralık '16

 
Kategori
Güncel
 

Barut fıçısı Ülkemiz

Barut fıçısı Ülkemiz
 

Yaşa sen emi güler yüzlü sevgili kardeşim:)


Ülkemiz

Sanki barut fıçısı bugünlerde

Bakıyorum şöyle

Kendime

Yakınlarıma

Çevreme

Tanıdıklarıma

Tanımadan selamlaştıklarıma

Biraz hoş beşten sonra

Öfke

Nefret

Kin kusuyoruz ya

Özellikle yaşadığımız

Toplumsal katliamlar

Delirtmiş sanki insanlarımızı

Herkes alıp eline

Silahı

Baltayı

Tahrayı

Hain avına çıkacak halde

Durum bu canlarım

Vaziyeti ahvalimiz bu

Sanki mutsuzluk göletindeyiz

Debelenip duruyoruz

Çıkamıyoruz da

Debelenip duruyoruz durmadan

Peki

Ne yapılmalı öyleyse

Ben derim ki canlarım

Başta yönetenlerimiz olmak üzere

Cumhurbaşkanımızdan başlamak üzere

Başbakanımız

Bakanlarımız

Milletvekillerimiz

Entelektüellerimiz

Aklı başında olanlarımız

Toplumsal sorumluluk duyanlarımız

Tutum davranışlarını

Bir güzel gözden geçirecekler

Sinirli ve gergin konuşmalardan

Tamamen vazgeçecekler

Seven gözlerle bakacaklar çevrelerine

Sevgi titreşimleri yayacaklar

Çevredekiler de bundan etkilenip onlar da

Sevgi titreşimleri yayacaklar çevrelerine

Ülkemiz

Seven insanlar yurdu olacak bir anda

Ondan sonra işte

Akla ve bilime dayalı olarak

Hemencecik çözülüverecek her sorunumuz

Öfke, öfke doğurur canlarım

Nefret, nefret doğurur canlarım

Kin, kin doğurur canlarım

Sevgi de sevgi doğurur canlarım

Bu bilimsel bir veridir canlarım

Deneyseldir yani

İnanmayan deneyerek bunu görebilir

Rezonans(titreşim) kanunu diye

Ruhsal bilim kanunu var canlarım

İşte o söylüyor bu söylediklerimi

Ben bunu deniyorum

Seven gözlerle bakıyorum çevreme

O kadar olumlu geri bildirim alıyorum ki

Mutluluktan uçuyorum be canlarım

Israrla öneriyorum okurlarıma ve herkese

Seven gözlerle bakın ne olur siz de çevrenize

Yaşayın sevgi denizinde sizler de

Ve canlarım

Siz de yayın bu bilimsel ilkeyi çevrenize

...

Gelin seven olalım canlarım

Sevgiyle bakalım çevremize

Sevgi yurdu yapalım yurdumuzu

Mutluluklar gelsin kurulsun yanımıza

Defolup gitsin şu yaramaz mutsuzluk dünlere

Yarınlar

Sevgi dolu yarınlar

Sevgi dolu yarınlar

Sevgi dolu yarınlar

Neredeyseniz söyleyin

Gelip bulayım sizi

Alıp getireyim şu sevgi yoksunu yurdumuza

...

Sevgiler saygılar herkeslere

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..