Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Nisan '13

 
Kategori
Blog
 

Baş sağlığı

Baş sağlığı
 

İBRAHİM BURAKGAZİ


Milliyet Blog Yazarlarımızdan Sayın Mehmet Burakgazi’nin acılı günü. Kendisine baba emeği verip 14 yaşından itibaren bakıp büyüten, onu tam bir beyefendi olarak yetiştiren “Ulu Çınarım” dediği amcasını kaybetti. Milliyet Bloğun en sevilen saygı duyulan değerli şair ve yazarına blog ailesinin bir ferdi olarak başsağlığı dilerim ve bu duyuruyu yazmayı görev addettim. Merhuma Allahtan rahmet diliyorum. Başta Sayın Mehmet Burakgazi olmak üzere tüm Burakgazi ailesine taziyelerimi iletiyorum. Allah gani, gani rahmet eylesin. Merhum Hacı İbrahim Burakgazi’ Bingöl’ün saygın İsimlerinden birisi.   Bu ülkeye çok hizmetleri olmuş. Devletin çeşitli kademelerinde üst düzeyde görevler yapmış. Bir dönem Bingöl Belediye Başkanlık görevini yürütmüş, Yoğun bir çaba sarf ederek Bingöl’e Kız Öğretmen Lisesini kazandırmış. İbrahim Burakgazi 26 Nisan 2013 Cuma günü gece saat 01.00 sıralarında yaşama veda etmiştir. Mekânı Cennet olsun. Sayın Mehmet Burakgazi’inin bu konuda yazdığı şiiri okuyunca çok duygulandım. Bu camianın bir yazarı olarak uzakta da olsak yanında bulunduğumuzu ve acısını paylaştığımızı bilmesini istedim. Acı tatlı günlerimizde de blok arkadaşlarımızın bilgilenmeleri gerekir diye düşünüyorum. Selamlar, saygılar, sağlık ve mutluluklar.

NAHİDE ÇELEBİ

 

 
Toplam blog
: 1977
: 1045
Kayıt tarihi
: 25.11.08
 
 

Erzurum doğumlu, Ankara'da yaşıyor. D.T.C.F mezunu, emekli lise öğretmeni, evli, 2 çocuklu. "İsya..