Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Nisan '13

 
Kategori
Blog
 

MB yazarlarının Ankara Hamam Önü Ata konağında buluşması...

MB yazarlarının Ankara Hamam Önü Ata konağında buluşması...
 

MB YAZARLARINDAN NAHİDE ÇELEBİ KARDEŞİ REFİK BAŞDERE SUAT ZOBU ATA KONAĞI


Sevgili Sündüs Akkaya’nın girişimleri ile gerçekleşen Ankara buluşması, Ankara Hamam önü Ata Konağında gerçekleşti. Ben ona Yeğenim diyorum, çünkü Yeğenim Sündüs gibi kibar, sevecen, sevgi dolu, ayrıca birbirlerine çok benziyorlar. Yerimizi daha önce telefonla ayırtmıştım. Ata Konağının bahçesinde yuvarlak masa ayrılmıştı bizlere. Sağ olsunlar Ata Konağı çalışanları özen gösterdiler. Bahçe gayet güzel dizayn edilmiş. Güzel müzik ve fasıl eşliğinde şarkılarla karşıladılar bizi. Önce Sündüs Akkaya Hanımla ben gittik, arkadan Refik Bey geldi. Arzu Elif Hanım küçük oğlu ile gelmişti. Çok tatlı bir çocuk Allah bağışlasın, Hele Arzu hanımın devamlı gülen gözleri, insana neşe veriyor. Suat Zobu kardeşim elinde kırmızı gülleri ile geldi. Çok ince ruhlu ve kibar, hepimize ayrı ayrı güllerimizi takdim etti bizleri mutlu etti. Sündüs hanımın her birimize verdiği hediyeleri sevgi ve teşekkür şöleni içinde aldık, kendisine teşekkür ederiz. Duygu Can: Ben ona Can, Can diyorum, gerçekten can. Aman ne tatlı gülecen bir arkadaş, küçük çocuğunu annesi ve babasına bırakmış, Ogün galiba yeğeninin doğum günüymüş, oraya gitmek zorunda olduğu için fazla kalamadı. Gelişi bizi memnun etti. Telefonla aramızda bulunamadıkları için telefon eden arkadaşlarımıza ayrıca teşekkür ederiz. Keşke tüm arkadaşlarımızın imkânları müsait olsaydı, hep birlikte bu güzel buluşmanın tadına varabilseydik. İnşallah bundan sonraki günlerde umarım gerçekleşebilir. Ata Konağı üç katlı, her katta 3 oda, salon ve tuvalet var. Odalardaki masalar, zevkle, özenle yerleştirilmiş. Ben daha önce oradaki odalardan birinde Yemek yemiştim. Yerimiz 3 üncü kata hazırlanmıştı, ama ben bahçede olmasını arzu ettim, iyi de oldu. Müzikle coştuk, müzik ekibi masamıza kadar geldi. Kardeşim Refik Baş dere şarkı söyledi, doğrusu sesi çok güzel. Kalabalık değildik ama blok arkadaşlarımızın kulaklarını çınlattık. Ata Konağının yemek ve servisleri mükemmeldi, Özellikle Şef Nurten Işık, çalışanlarla birlikte koşturdu ve görevini bihakkın yaptı, kendisine teşekkür ederiz. Yemekler yiyilip, şarkılar söylenip çaylar içildikten sonra hep birlikte Hamam önünün gezdik, oradaki eski konaklar tamamen restore edilerek değiştirilmiş, dar sokaklara masalar yerleştirilmiş, gençler coşku içinde yemeklerini yiyorlardı. Bizler Milliyet Blok yazarları bir aileyiz. Kırgınlık, dargınlıkları bir kenara bırakarak iki günlük şu ölümlü dünyada bir araya gelmeliyiz. Hepinize selamlar, sevgiler, saygılar, sağlık ve mutluluklar. Bu konu ile yazdığım şiirimi aktarıyorum.

Ankara’da Ata Konağında bir araya gelindi

Duygular paylaşıldı, hasretler giderildi

Kötülüklere seyirci kalanlar

Vicdan karası, zavallılar,

İğneleyici aşağılayıcılar,iftiracılar

Yoktu aramızda.

Bir gaye uğruna toplanmış

Yürekleri sevgi, saygı ile yoğrulmuş

Özü sezi bir, maskesiz, riyasız

Can dostlar, arkadaşlar

Güzel bir gün yaşadık.

Ülke gerçeklerini, blok sorunlarını,

İyiye, güzele doğru atılan adımları,

Yapılan hataları konuşup

Tartıştık, şakalaştık, müzik eşliğinde

Stres atıf güzel beraberliği paylaştık.

NAHİDE ÇELEBİ

 
Toplam blog
: 1977
: 1045
Kayıt tarihi
: 25.11.08
 
 

Erzurum doğumlu, Ankara'da yaşıyor. D.T.C.F mezunu, emekli lise öğretmeni, evli, 2 çocuklu. "İsya..