Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Ekim '21

 
Kategori
Blog yazarları tartışıyor!
 

BAŞARI GÜZEL İLİŞKİDEDİR

SİYASİ BAŞARI GÜZEL İLİŞKİDEDİR

Evet

Sevgili Türk siyasetçileri

Evet

Evet

 

Siyasi başarı

Güzel ilişkilerde gelişir

Ve

Mutlak şekilde ortaya çıkar

 

Sen

Beni tanımıyorsan

Ben

Seni tanımıyorsam

Aramızda

Gelişmiş

Güzel ilişkiler olmamışsa

Ben

Seçmen olarak

Sana yaklaşmam

 

Sen de

Boş ver şunu ya

Noktasına gelirsen

Seçme

Seçilme

İşi asla gerçekleşmez

 

Bu bağlamda

Ben diyorum ki

Siyasetçi kardeşlerim

Seçmene gidecek

Güler yüz tatlı dille ona yaklaşacak

Onu

Canı gönülden dinleyecek

Sıkıntıları

İstekleri

Önerileri

Kayda alacak

Onlar üzerinde derin düşünecek

Sonra

Çözüm önerilerini

Gündeme oturtacak

Halkla bunları

Yüz yüze defalarca konuşacak

Halkla

Tam uyum sağlayacak

Halkın

Takdirini kazanacak

Onda olumlu iz bırakacak

 

Yani siyasi parti

Halkın dikkatini çekecek

Halkta ümit yaratacak

Sonra da

Halkın güvenini kazanacak

Ve

En sonunda

İktidar yüzü görecek

 

Ben burada

Şunu söylüyorum canlarım

İktidara gelmek

Epey zor iş

Fakat

İktidarda kalmak çok kolay bir şey

İktidara gelen parti

Dönüt ve düzeltmeye bağlı kalacak

Bütün dikkatini

Dönütlere verecek

Aldığı dönütleri hemen düzeltecek

Yani

Yanlışta sayıklayıp kalmayacak

 

Bilinsin ki

Düzeltmeler halkı memnun eder

Halk

İktidara güven duyar

Daima yanında kalır

Çünkü

Yanlışta direnmeyen iktidar

Doğruyu uygulayan olur

Bu da

Halkın istediğidir

 

Halk

“Dön dön Ahmet oyununu” hiç sevmez

 

Halk

Yaşamsal rahatlığı ister durur

Bulunca da

Sevincinden deli olur

Yatar kalkar

İktidara dualarda bulunur

Geleceğinin garanti olmasını ister

 

Bu iş böyle canlarım

Umarım

Siyasetçi kardeşlerim beni duyarlar

Beni anlarlar

Benim görüşlerimi uygulayıp

Başarıya ulaşırlar

 

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..