Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Zeynep Yurdakul Yılmaz

http://blog.milliyet.com.tr/zeyno_07

17 Haziran '11

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Başarının sırrı

Başarının sırrı
 

Sevgili Milliyet Blog okuyucuları, uzun zaman oldu sizlerden uzak kaldım. Malum Hayat telaşı bazen insanı sevdiklerine hasret bırakabiliyor. Şükür kavuşturana, yeniden sizlerleyim.  

Karnelerin alındığı bu güzel günde duygularımı paylaşmak istedim siz sevgili okurlarla. Bir teşekkür borcum çok değerli bir insana. Bu teşekkürümü ona sizlerin huzurunda etmek istedim. Sizde bu mutluluk pastasından size de bir dilim ikram etmek istedim...  

Bu bir , TEŞEKKÜR PASTASI.  

Herşeyden önce Hayırlı bir evlat olduğu için, çevresine karşı duyarlı, duygulu, Büyüklerine gösterdiği saygı ve hürmeti. Küçüklerini gözetmekte ki gösterdiği hassasiyeti için. Çalışan bir anne baba olarak bizlere verdiği manevi destek ve güç için, her ne olursa olsun hiçbirşeyi sorun etmediği için, herşeye güzel bakıp güzel görmeyi başardığı için. Oğluma çok TEŞEKKÜR EDİYORUM.  

Bugün 12 yaşındaki oğlum karnesini aldı. 6. Sınıfta okuyor. Doğumundan bugüne adeta bir sevgi selinde büyüdü. Sevgili oğlum; aslında yaşadıkların yaşına göre çokta kolay atlatılır şeyler değildi. Ama, sen verilen sevgiyi ve güveni o kadar iyi enzimlemişsin ki ortaya bu denli güçlü bir kişilik çıkardın. Bizlerden aldığı sevginin gücü ile herşeyin üstesinden geldin. Şimdiye kadar hak ettiğin ve istediğin herşeyi almayı başardın.  

Bilindiği üzere İlköğretim 8 yıl. Oğlum 6. yılında ve maalesef öğretmenlerimizin sorunları ya da emeklilikleri nedeniyle değiştirmek zorunda kaldığı 3. okul ve şartlar gereği değiştirmek zorunda kaldığımız 3. ev 'e rağmen. Hem eve alışması hem okula alışması konusunda göstermiş olduğu büyük fedakarlık için kendisine çok ama çok TEŞEKKÜR EDİYORUM.  

Çalışan bir anne babanın evladı olarak. Güçlü kişiliğini sergiledi ve okuldaki sorunlarını, velisine gerek duymadan öğretmenleriyle konuşarak çözdüğü için, bir kere bile öğretmenlerine karşı başımı öne eğdirmediği için ona sonsuz TEŞEKKÜR EDİYORUM.  

Okulda yaşamış olduğu münferit bir kazada, kolunda 13 CM kesik meydana geldiğinde, yapılan opresyondan sonra tek başına evde kendi kendine idare etmek zorunda kalan, ve sadece 5 gün sonra kolunda dikişleri ile okuluna devam eden. Tıpkı o gün söz verdiği gibi bu gün o sözünü yerine getiren oğlumu, getirdiği ÜSTÜN BAŞARI BELGESİ için kutluyorum. Huzurunuzda ona çok ama çooooooooooookkkkkkk TEŞEKKÜR EDİYORUM.  

Tüm anne babalara sesleniyorum. Çocuğunuzdan sevginizi ve ondan teşekkürlerini esirgemeyin. Bunu mutlaka bir şekilde onlara gösterin, hissettirin. Bunu yaptığınız zaman sonucunu mutlaka bir şekilde alırsınız. ve verdiklerinizin boşa gitmediğini anlarsınız. Sonuç kağıt üzerinde yazılı olmasada ortaya çıkan güçlü kişilikte saklıdır. Onu keşfetmekse size bağlıdır. Çünkü her çocuğun içinde mutlak keşfedilmeyi bekleyen bir güç vardır.  

Sizlere de TEŞEKKÜRÜM var. Unuttum sanmayın. Teşekkürler duygularımı paylaştığınız için, TEŞEKKÜRLER benimle olduğunuz için.  

Hepinizi saygılar.  

 
Toplam blog
: 6
: 525
Kayıt tarihi
: 19.08.08
 
 

1973 Sivas/Gürün doğumluyum. 1989 senesinde Antalya ya yerleştim. 1991-1993 yılları arasında İngilte..