Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Aralık '09

 
Kategori
Siyaset
 

Başbakanımızdan inciler...

Başbakanımızdan inciler...
 

Başbakanımızdan inciler… Bir inci ben mi dizeceğim…

—Siz mi susturacaksınız ben mi susturayım? Meclis başkanı susturamıyorsa, siz nasıl susturacaksınız başbakanım, merak ettim de…

Deniz Baykal’a yöneltilen bir başka inci; -Sen grubuna sahip çık, çıkmazsan ben çıkarım… Nasıl?

-MHP genel başkanı ekrandayken çocuklarınızı uzak tutun…

- Dersim’li anne babaların ağlamasıyla ilgili başka bir inci… Dersim değil başbakanım, Tunceli…. Türkiye’de birçok yer ismi değişti. O zaman İstanbul için konuşma gereği duyduğunuzda Konstantilopolis’mi diyeceksiniz? (1930 yılından beri resmî olarak İstanbul diye adlandırılmaktadır.) ‘’Konya’ya iconium, Trabzon’a trapezus, İzmir’e smyrna, İznik’e nikomedia, Manisa’ya magnesia, Ankara’ya ancyra, Samsun'a samissun, Bursa’ya bithynia, Antalya’ya attaleia, Marmara'ya propontis, Mersin'e myrsini, Sivas’a svestia, Bolu’ya poli, Ereğli’ye iraklia, Ordu'ya kotyora, Kastamonu’ya kastron moni, Kayseri’ye caeseria, Erzurum’a theodosiopolis, Edirne’ye hadrianapolis’’ Ayrıca Tunceli’de vatan uğruna şehit veren anne babalar olmasıyla birlikte…

Başbakanın hatiplik gücü var denilebilir ama üslubu… Senler… Sinirlendiği an… Güç bende artıkkkkkk… He-man …. Bu bir çizgi filmdi başbakanım… Çizgi film…. Gerçek değil…’’ Dikta? !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Türkiye Cumhuriyet’inde Egemenlik kayıtsız şartsız milletindir’’ diye biliriz… Hatırlarsanız bir yazımda ’’Deniz Baykal’ın sözlerindeki endişeden değil, gözlerindeki endişeden korktum’’ diye yazmıştım. Meclisteki başbakan konuşurken Deniz Baykal’ın; burada ara nağme gireyim. Ne ilginçtir ki meclis TV başbakan konuşurken ya başbakana yâ da AKP sıralarına çevirdi kameralarını. Muhalefeti ancak peçe altından gördük… Ne hikmetse. Meclis TV sansürde mi acaba diye de düşünmekten edemedim Yok canımmmmm…. Sana öyle gelmiş. Meclis TV milletin tv’si .

—Hiç öyle şey olur mu? Bu kadarlık ana nağme yeter. Deniz Baykal’ın başbakan konuşurken sözleri değil, yine gözlerindeki ve vücut dilindeki endişe …. Toz duman sokaklar…. Gençlik ve öğrenci bu toz dumandan uzak tutulamazsa…

Dip not: Trafik cezaları maddi olarak caydırıcı olur mu? Maddi cezalar dahada arttırılmalı olması için. MEML ve karayolları üzerindeki yerleşim yerleri için geçit hatırlatmasını unuttum mu sandınız?
 
Toplam blog
: 334
: 456
Kayıt tarihi
: 26.07.07
 
 

Yaşama değer veren bakış açısıyla biraz antika sayılabilecek düşüncelere sahip bir insanım. Geçmişte..