Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Eylül '07

 
Kategori
Müzik
 

Başka bir şey bu

Başka bir şey bu
 

Sabah işe gelmek için, arabama bindiğimde radyodan bir anda yükselen bu sözlerle irkildim... Kim söylüyordu önceleri bu şarkıyı Sevgili Aşkın Nur Yengi’ydi sanırım. Şimdi ise Betül Demir’ den...

Hepimiz genellikle yaşamadık mı böyle karmaşık duyguları yasak aşkımızın, baş kahramanından uzakta olduğumuzda... Geçmedi mi bu satırlardaki düşünceler aklımızdan....

Ben şarkının sözleri ile sizi ve de yaşanmışlıklarınızı başbaşa bırakmak niyetindeyim. Sevgilerimle....

Dokunmak istiyorum yine eline

Alışmışım bir kere senin tenine

Aşk değil sevgi değil başka bir şey bu

Hiç bir şey koyamam ki bunun yerine


Sen orada ben burada artık iki yabancıyız

Dayanılmaz bir şey bu

Bir arada olamazdık gel gör ki ayrılamazdık

Dayanılmaz bir şey bu

Dokunmak istiyorum yine eline

Alışmışım bir kere senin tenine

Aşk değil sevgi değil başka bir şey bu

Hiç bir şey koyamam ki bunun yerine


Dokunmak istiyorum yine eline

Alışmışım bir kere senin tenine

Aşk değil sevgi değil başka bir şey bu

Hiç bir şey koyamam ki bunun yerine

Yüzün gibi sözün gibi hüzün gibi karmakarışık

Anlaşılmaz bir şey bu

Yalan mıydı gerçek miydi bir an mıydı vurdu geçti

Unutulmaz bir şey bu

Dokunmak istiyorum yine eline

Alışmışım bir kere senin tenine

Aşk değil sevgi değil başka bir şey bu

Hiç bir şey koyamam ki bunun yerine

Dokunmak istiyorum yine eline

Alışmışım bir kere senin tenine

Aşk değil sevgi değil başka bir şey bu

Hiç bir şey koyamam ki bunun yerine

Dokunmak istiyorum yine eline

Alışmışım bir kere senin tenine

Aşk değil sevgi değil başka bir şey bu

Hiç bir şey koyamam ki bunun yerine

Dokunmak istiyorum yine eline

Alışmışım bir kere senin tenine

Aşk değil sevgi değil başka bir şey bu

Hiç bir şey koyamam ki bunun yerine
 
Toplam blog
: 30
: 1810
Kayıt tarihi
: 06.06.07
 
 

Son baharın güzel bir gününde gözlerimi açmışım dünyaya...Yıllar geçmiş okumaya başlamışım, derken ü..