Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Haziran '15

 
Kategori
İlişkiler
 

Başkalarını basamak olarak kullananlar

Başkalarını basamak olarak kullananlar
 

Geçenlerde bir dostumla sohbet ediyorduk.
Konumuz yine dostluk ve arkadaşlık...
Dostum içini dökmek istedi, çünkü üzülmüştü.
İsyan ediyordu kendisine yapılan bazı davranışları hazmedememiş.
''Neden kendilerini öne çıkarmak, kuvvetli göstermek için başkalarını basamak olarak kullanırlar’ ‘dedi bana.
Düşündüm...
Yanıtım şu oldu;
Bu tür davranışlara yalnızca gülüp geçmek lazım.
Bunlar kendilerini bir şey zannederler, asla bir yere veya istedikleri konuma gelemezler.
Amaçları sadece kendileri olmadan başka biri olma gayreti...
Başkalarını basamak olarak kullananlar aslında kendilerini basamak yaparlar.
Önünde sonunda ne yaparlarsa yapsınlar kendilerinin bir hiç olduğunu ve bir başka bireyi yok sayan, farklı beklentiler taşıyanlar kendileri olmayı başaramamışların başarısızlığıdır.
Diyeceğim o ki:
Kimseleri değiştirmeyi denemek yerine herkesi olduğu gibi kabul etmek...
Dostluğu bilmeyene dostum demek yerine gerçek dostlara sıkı sıkı sarılmak gerektiğini bir kez daha hissettim bu söyleşiden sonra.
Biz biz olduktan sonra biz olmak isteyenler ise biz olmadıklarını önünde, sonunda sergilerler.
Bu kısa hayat notumun ardından konuyu dostluk başka bir şeydir diyerek kapatmak istiyorum.
Sevgi hiç eksik olmasın hayatımızdan.
 
Toplam blog
: 584
: 424
Kayıt tarihi
: 09.03.08
 
 

Sıradan bir yaşantım var.  Gezegeni, insanları, hayvanları seviyorum. Renklere aşığım. Okuyorum, ..