Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Şubat '11

 
Kategori
İlişkiler
 

Söz Veriyorum

Söz veriyorum kendime.
Artık sizin saçma vaatlerinize inanmayacağım , erkek milleti.
Bundan böyle kalbimin sesini dinleyip sizi affetmeyeceğim hatalarınızdan ötürü.
Bütün kalbimle sizi sevip her şeye rağmen bunu devam ettirmeyeceğim.
İnanılması güç yalanlarınızı kendime doğruymus gibi göstermeyeceğim.
Gözlerinizde ki parıltının ben olduğum için değil de, bir bayan olduğum için olustuğunu asla unutmayacağım.
Daima intikam duygusunu içinizde barındırdığınızı hatırlayacağım.
Sizin için sevginin ne kalbinizde ne de beyninizde olmadigini ve hatta hiç olmadığını öğreneceğim ve kabulleneceğim.
Ne kadar emek vermiş olursam olayım, ne kadar emek vermiş olursanız olun ; hep sonunda hüsran olduğunu bilerek hareket edeceğim.

Ve siz kadın milleti ,
İçinizde kıskançlık denen irinin her geçen gün arttığını aklımdan çıkarmayacağım.
Hiç bir zaman (ne kadar iyi niyetli olursanız olun) karşınızdaki kişinin sizden mutlu , başarılı olmasını istemediğinizi ve zaten bunu kaldıramayacağınızı hatırlayacağım.
Sesiniz soluğunuz çikmasa bile aklınızda tilkiler dolastığını kabulleneceğim.
Saç tellerinizden ayak parmak uçlarınıza kadar zeka olduğunu ve bu zekanın büyük bir bölümünün erkekler, kıskançlık, tilkilikler hakkında olduğunu unutmayacağım.
Bir erkeğin en büyük düşmanının kim olacağı belli olmaz ama bir kadının en büyük düşmanının bir kadın olduğunu bir yere yazacağım.
Aşk da genellikle kaybettiğinizi ve coğunuzun asla uslanmadığını aklımda tutmaya gayret göstereceğim.
Ağlamanın kadınlar için rahatlama biçimi erkekler icin zayıflık belirtisi olduğunu bilerek davranacağım.

Ve sonuc olarak ben kendime soz veriyorum ki ;
Bu hayatta kendimden başka kimseye ve hatta bazen kendime bile güvenmeyeceğim.Çünkü; insanlık çok garip yerlere gidiyor.
Tek sığınağım kendim, hayatta baska kimsem yok.
Kendimin değerini bileceğim asla hor kullanmayacağım ve kullandırtmayacağım.
Ve ben bu 14 Şubat da söz veriyorum ki ;
Gelecek 14 Şubat'a kadar bunların hepsini öğrenmeliyim. Evet çok gencim ama daha fazla hata yaparak kaybedecek zamanım yok.

Ey kadın ve erkek milleti,  

Bunların hiçbiri ne size hakaret değildir.Sadece insanlığın içinde böyle gelişen, düşünen ve davranan topluluklar büyümekte ve artmaktadır. 

Dikkatli olunması önem ve rica olunur. 

Tehlikelidirler, hayatınızı size zehir etmeye çalışabilirler. 

Biraz düşününce siz de çevrenizde böyle insanlar olduğunu anlayacaksınız. 

Hoşça ve dikkatle kalın... 

 
Toplam blog
: 12
: 507
Kayıt tarihi
: 05.02.11
 
 

. ..