Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Aralık '20

 
Kategori
Anılar
 

Bayan Diş Hekimi

Artık yaş ilerledi. Emeklilik yaşamı devam ediyor.

Dişlerim epey yıl önce sıkıntı yaratmaya başladı.Pek çok diş hekimine gittim bu güne kadar. Ancak son gittiğim diş hekimi genç bayan bende çok olumlu bir intiba bıraktı. Evli ve eş görevi nedeniyle Düzce'ye gelip muayene açmış. Yanında başörtülü genç kız çalışıyor. Üst dişlerimde protez vardı.Protezin bir dişi düşmüş, onu yaptırmak için gittim. İsmi İrem. Bana diğer dişlerin de sağlam değil, tamamına takma diş yapılması gerekiyor. Ben de tamam dedim. Küçük yan odada sıramı beklerken diş doktorun telefonu çaldı. 'ECE' yazıyordu. Diş koltuğuna oturduğumda; 'telefon çaldı, Ece yazıyordu' dedim  'Ece benim kız kardeşim, hukukta okuyor' dedi. Ne güzel, biri diş doktoru, biri hukukçuiki kız kardeş.

Üst dişlerimin çekim işlemi bitti, hergidişimde bir miktar ödeme yapıyorum. Kalanını taksitler halinde ödeyebileceğimi söyledi. Öyle olmaz, nasıl güvenirsin, müşteri ya ödemezse deim. İşte bu yazıyı bana yazdıran o muhteşem sözü söyledi. ''BENİM İÇİN HASTALARIMIN SAĞLIĞI ÖNEMLİ'' 

Diş hekimleri bir hizmet veriyor, diş yapımı tamamlandıktan sonra peşin ödeme yapamaya müşterilerine taksit lolaylığı yapıyor, ama senet düzenlemiyorlar. Taksitlerini eksik ödeyen, ya da hiç ödemeyen hastalar da oluyor. Bu durumda diş hekimi emeğinin karşılığını alamamış oluyor. Çözüm bulunması gereken sorunları var serbestçalışan diş hekimlerinin.

15 gün sonra gün verdi, ölçü alınacak.Kendisine meslek hayatında başarılar dilerim. İrem, minyon güzel bir hanım, gen. daha. Benim kızıma benzettim, o da minyon güzel, elektrik elektronik mühendisi

Emekilik yaşamımda böyle beni hoşnut eden, yada üzen bir olay olursa anı kategorisinde okurlarla paylaşmak istiyorum. Umarım yararlı olur.

 
Toplam blog
: 491
: 222
Kayıt tarihi
: 15.03.11
 
 

A.İ.T.İ.A Yönetim Bilimleri Fakültesini bitirdim. Kütüphaneci ve Maliyeciyim. Emekli oldum. İlgi al..