Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Aralık '08

 
Kategori
Anne-Babalar
 

Bayram ve yaşama sevincim

BAYRAM VE YAŞAMA SEVİNCİM...
Kısa süre uzak kaldım yazılarımdan... Kurban Bayramı' nı yaşadık sağlık ve sevgi ile... Çocuklarım damatlarım ve torunlarım geldiler. Evimizde dolu dolu bayram sevinci yaşandı dört gün süresince... İki kızım; iki oğlum, iki de küçük kızım(torunum) öylesine sevince boğdular ki bizi, kelimelerle anlatamam; yaşamak gerekir

Bayramlar; şükür dualarının daha sık, dileklerin daha yoğunlaştığı zaman dilimleridir. Ve ben bir defa daha teşekkür ettim Tanrı' ya "Bana dünyanın paha biçilmez güzelliklerini yaşattığı için. Bana, anne olmanın zevkini; kayınvalide olmanın keyfini; büyükanne olmanın gururunu yaşattığı için" ... Çocuklarımın, damatlarımın ve torunlarımın sağlıklı, huzurlu, keyifli, mutlu olduklarını hissetmek kadar güç ve yaşama sevinci verecek başka bir enerji olduğuna inanmıyorum...

Bayram günleri süresince; birbirinden sevimli iki küçük yaramazla birlikte uyumanın huzurunu tattım bol bol... Alış veriş merkezinde, raflardan seçip aldığımız oyuncakların neşesi hiç bitmesin istedim... Yediğimiz mısırın bu kadar lezzetli olduğunu hiç fark etmemişim bunca zaman!...Ne çok severlermiş benim mercimek çorbamı ... Onları şimdiden özledim.

Allah' ım onları her türlü kaza ve acıdan korusun... Umutları, hep hedefleri olsun. Sağlıkları daimi, sevgi ve muhabbetleri bitmez olsun...

Duygularımı paylaşmak istedim sizlerle; bu vesileyle tüm dost ve sevdiklerimin geçmiş Kurban Bayramını kutlarım efendim. Sağlık ve sevgiyle hoşça kalınız...

 
Toplam blog
: 161
: 735
Kayıt tarihi
: 26.01.08
 
 

1955 yılının, aydınlık Nisan sabahlarından birinde; 22 Nisan sabahı duyulmuş ilk avazlarım… Üsküdar ..