Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Nisan '08

 
Kategori
Siyaset
 

Bazen susmak gerekir

Anayasa Mahkemesi AKP'yi kapatma davasında davayı oy birliği ile inceleme kararı aldı ya şimdi başta başbakan tüm AKP taifesini izleyin. Düne kadar dolaylı olarak yüce Mahkeme üyelerine "akıl" vermeye kalkan bu arkadaşlar artık bu aşamadan sonra bakalım neler diyecekler...Mahkeme kaza ile bir şekilde davayı iade etseydi neler olacağını düşünemiyorum bile...Kopacak gürültüyü siz düşünebiliyor musunuz? Yüce Mahkeme demokrasi tarihinde yeni bir sayfa açtı mı istersiniz yoksa 11 demokrasi havarisi benzeri saçmalıkları mı...Bu manşetleri atacak bir sürü gazetecik vardı. Neyse dava kabul edildi de kulaklarımız bunları duymak zorunda kalmadı...

Başta söylediğim gibi bazen susmak gerekir. Devletin Başsavcısı böyle bir gerek görmüşse....şimdi de Anayasa Mahkemesi'nin tüm üyeleri..Arkadaş..Bu dava bakmaya değer..dedilerse...demek ki sizin susmanız ve biz nerede hata yaptık diye düşünmeniz gerekir...Bilirim..Siz bununla yetinmezsiniz..Üstüne "istişare" de yaparsınız...Herkes gibi durum değerlendirmesi yapsanız olmaz...Size istişare yapmak yakışır...

Günlerdir...STK denilen bir sürü "güdümlü füze", demokrasi minvalli açıklamalar yaparak sözde ekonomik istikrarın muhafaza edilmesini ve demokrasi ve özgürlük kavramlarını savundular...Bana sorarsanız çoğu kafaları bulandırma amaçlı..Bir de mevcut "istikrar ortamında" kazandıkları paraları bir daha kazanamama telaşı ile yapılan üflemeler demek daha doğru olur kimbilir...Bir de alışmadık gözde gözlük durmaz hesabı...demokrasi sözü de bunların ağzında o kadar durabiliyor.

Bu da yetmedi...Avrupa'dan Amerika'dan üfleyenler de oldu ama anlaşılan nefesleri buralara kadar yetişmedi ki dava kabul edildi. Bir atasözümüz vardır, bana arkadaşını söyle..sana kim olduğunu söyleyeyim diye...Bunların arkadaşları hep Avrupalı..Amerikalı...ha bir de Euro-Türkler. Bunlara bakarak vatandaş da sizin kim olduğunuzu değerlendiriyordur herhalde...

Sağıma soluma bakıyorum, heryer demokrat dolu....Yeşil rengi "tarafgiller" bile demokrat...Ama nedense nalıncı keserine benziyor hepsi....Hepsi kendisine demokrat...

Bu arkadaşların gerçek yüzlerini de görüyoruz vesile ile...Rüzgar kendilerinden yana esmeyince suratları asılıyor, yüzleri düşüyor...Ama ben şu kadar oy almıştım türküsünü söylemeye başlıyorlar...Neyse ki hukuk kavramını en yüksek merciden öğrenecekler...Umuyorum iyi anlarlar, bir daha aynı türküyü söylemek zorunda kalmazlar..Ben bu türküyü daha fazla duymak istemiyorum, çok bayatladı artık....

 
Toplam blog
: 29
: 803
Kayıt tarihi
: 22.08.07
 
 

40 yaşındayım. Bankacılık sektöründe çalışıyorum. Bankacılık, finans, ekonomi ile mesleğim gereği il..