Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Ağustos '09

 
Kategori
Bebek - Çocuk
 

Bebek sesine çözüm buldum

Bebek sesine çözüm buldum
 

Bugün de biraz sivri zekâlı olayım dedim. Daha önceki yazılarımda da hep şikâyet ettim çoluk çocuk sevmem, bebekleri de uzaktan sevsem kâfidir. Klasik yorumlar geldi işte anne olunca fikrin değişecek falan filan sanki herkes anne olmak zorundaymış gibi.


Neyse ben önüme bakarım ve de şu ciyak ciyak migren coşturan bebek sesine nasıl bir çözüm bulunabilir diye düşünmeden kendimi alıkoyamam. Otobüste, uçakta, orda burada bebekler hep beni bulur ve de bebek zırlamasına ifrit olurum, sinirden kudururum. Acaba diyorum ki şu bebekler ağladığında ağızlarına özel bant mı geliştirilse? Hani ağladığında yapıştıracaksın ağzına bantı, keseceksin sesini. Nasıl olsa burnundan hava alıyorlar, ölmezler de yaniJ Ne dersiniz? Var mı bebek pazarında çalışan bir ürün geliştirme sorumlusu aramızda?


İkinci olarak da kucak isteyen bebeklere çözüm buldum. Onlara da cansız mankenlerin kucaklayan versiyonunu yaratsak? Hani şöyle daha yumuşak bir materyalden ve de pışpışlayan cansız manken robot gibi bir şey. Anneleri düşünüyorum valla kendimi değilJ

 
Toplam blog
: 102
: 1607
Kayıt tarihi
: 26.08.08
 
 

1980 İzmir doğumluyum. Kendimi bildim bileli gözlem ve yorum yapmayı çok seviyorum. Genelde hayatı h..