Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Eylül '17

 
Kategori
Deneme
 

Beğenmez Beğenmez, Sen Kendin Nesin ki Onu Beğenmiyorsun Diyemeyiz

Beğenmez Beğenmez, Sen Kendin Nesin ki Onu Beğenmiyorsun Diyemeyiz
 

Her gönülde bir aslan yattığını sanıyorum biliyorsunuzdur. E o aslan boş mu duracak? Her insan sizin onu düşündüğünüzün dışında kendisini konumluyordur. Yanıldığımız nokta kişi ayrı kişilik ayrıdır. Ya kişi değerlidir(özellikleri güzellikleri vardır) ya da kişilik. Bazen ikisi de değerlidir ya da değersiz.

Ama ne olursa olsun kişi kendini değerli göstermek eğilimindedir. Kendisi kendisi için bir çizgi çizer(seviye belirler) sana göre o çizginin altında olabilir ama o bunu kabul etmez. Ha bunun bir anlamı var mıdır? Anlamı olmayabilir ama o öyledir.

Değerli görmediğiniz kimsenin beğenilerini/tercihlerini önemsemezsiniz. Bu bunu kabul eder, bu buna iyi der, bu bunu havada kapar diye düşünürsünüz. Eğer bu yaklaşımınız doğru olsaydı her gönülde bir aslan yatar dedik ya bazı gönüllerde yatanın fare olması gerekirdi.

Kim benim için ne düşünürse düşünsün benim kendim için düşündüklerim daha önemlidir. Yaşlı ve çirkin bir amcamız güzel bir kadının birlikte kahve içelim teklifini kabul etmemişti. Başkaları için güzel olabilir ama benim için güzel değil dedi, adama hayran oldum.

Kişiliğiyle hareket edenler daima bizi yanıltmıştır. Sen kendin nesin ki onu beğenmiyorsun yanlış bir söz. Herkes bir değerdir çünkü. ”Bu benim ayaklarıma kapanır” Kişiliksizse doğru söylüyorsun. Değilse sen dünyanın bir numarası olsan o hiçbir şey olmasa bile havanı alırsın. Gerçekten değerliysen ya da güzelsen ancak.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..