Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Ağustos '07

 
Kategori
Çocuklar ve ilkler
 

Belediyelerin pipi kesme yarışları ve sıradaki gelsin?

Belediyelerin pipi kesme yarışları ve sıradaki gelsin?
 

Çoğu belediye başkanını yaz gelince bir heyecan sarar.

Acaba bu yıl kaç pipi kesiciz diyerek.

Küçük bir ilçenin belediye başkanı pipi kesme günü gelip çattığında gazetecilere verdiği beyanatta gurur verici sözler söyledi.

Şimdi Başkanın gazetecilerle aralarında geçen diyalogu sizin önünüze getiriyoruz.

Gazeteci sorar bu güne kadar kaç pipi kestiniz başkanım.

Başkan gayet vakur konuşuyor.

Her yıl ortalama 300 olursa on yıldır bu işi yaptığımıza göre eder size 3000.

Nasıl.

İyi bir rakam dimi?

Kirvelikte var mı başkanım.

Olmaz mı.
En az onbeş yirmi çocuğun kirveliğini ben yaparım.

Peki bu konuda bir anınız var mı başkanım.

Var elbette.

Genellikle sünnetçiden kaçan çocuklar bana geliyor.

Çok korkuyorum başkanım beni saklar mısın diyorlar.

Peki siz ne yapıyorsunuz başkanım.

Tabi çocuğu tuttuğum gibi sünnetçinin yatağına götürüyorum.

Kaçar mı?

Üstelik kirvesi de ben oluyorum.


Bunlar daha şanslı.
Fakat onlar beni hala kendisini dondurma almaya götürdüğümü sanıyor.

Çünkü anlaşmamız öyle.


Bilseler gelirler mi?
Bu yıl yine bir pipi festivali.
Önceden kayıt olmuş çocuklar.
Hepside sırada. Üç koldan kesiliyor.

Her taraf ana baba günü.

Çocuk utangaçtır.

Utanıyor pipisini göstermekten.

Belki de ilk defa gösterecek.
Fakat herkes görecek.

Yalnız sünnetçi görmeliydi.

Öyle biliyordu.

Herkesin kendisine baktığını sanarak çıkartıyorlar pipisini pantolonundan.

Sıradaki çocuklarda görüyor.

Öteki çocuklarda.

Yüzü kızarıyor.

Ağlıyor.

Sanıyorlar ki sünnetçiden korktu da ağlıyor.

Erkek adamın ağlamayacağını o da biliyor.

O pipisini etraftakilerin de göreceği için ağlıyor.

Utanıyor.

Kesiliyor.

Maçı kazanmış gibi bir sevinç var seyircilerde.

Oh be bizim çocuk milli oldu.

Erkekliğe ilk adımını attı.

Baba da bir gurur annede bir gurur ki sormayın.

Bir fırtına sona ermiştir.

Çocuk sünnet olmuştur.


Hayırlı olsun.

Başkan sevinçlidir.

Bu ilçede ne kadar erkek çocuk varsa pipisinin kesiminde bizim hizmetimiz vardır diyor.

Sünnet olurken kirvesi, evlenirken nikah şahidi oluruz.

Böylece unutmazlar başkan amcalarını.

 
Toplam blog
: 574
: 922
Kayıt tarihi
: 09.08.06
 
 

Samsun Yazarlar Derneği (Kurucu) Başkanı. 12 kitabı neşredildi. Türk Güreşinin Sembol ismi Yaşar ..