Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Temmuz '11

 
Kategori
Blog
 

Belli ki unutulmuşuz..!

Belli ki unutulmuşuz..!
 

Mehmet Emin ÖZTÜRK


Dün de yazdığım gibi buranın eskilerindenim ve okunmamak beni üzüyor. 

İlk geldiğim zamanlar pek okunmuyordum ama sonraları zamanla iyi denecek seviyede okunmaya başladı yazılarım. 

Fakat daha sonra eğitim süreci yüzünden ara vermek zorunda kaldım birkaç yıl yazmaya. 

Şimdi gazetecilik yazmayı düşünüyorum burayı da bir staj yeri olarak görüyorum. 

Burası çok güzel bir staj yeri ama okunmadıktan sonra maalesef anlamı kalmıyor. 

Eskiden yazdığım 10 yazıdan en az 3-4 1000 sınırını geçerdi şimdi toplamı 1000 ediyor. 

Ama bende ara vererek hakettim diyebilirim bunu. 

Sizden ricam bu staj döneminde hepiniz benim bir hocam olun ve bana yardımcı olun. 

Eksiklerimi söyleyin rahmetli Mustafa Mumcu abim gibi. 

İyi olduğum zaman tebrik edin beni yorumlarla 

Yani kısacası buraya bir okul bana bir staj gören öğrenci gözüyle bakın. 

Saygılarımla 

 
Toplam blog
: 352
: 3094
Kayıt tarihi
: 02.08.08
 
 

1989’da Aksaray’ın Eskil ilçesinde doğdu. İlköğretimini 2004 yılında Eskil Cumhuriyet İlköğretimi..