Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Ekim '09

 
Kategori
İlişkiler
 

Ben- kendim- bizzat- şahsen vs.vs.

Ben- kendim- bizzat- şahsen vs.vs.
 

Kendini bulmak için deniz kıyısından ala yer mi olur?


Hani Büyükada'da vapur iskelesinde çekmiştim alelacele resmini de bir türlü olmamıştı istediğim gibi sevgili martı. İşte hayatımda hiçbirşey istediğim gibi değil. Doldurmam gereken ne varsa hiçbirine yetemiyorum ve fazla gelen bana ne varsa onları da koparıp atamıyorum. Hep eksik, hep fazlayım anlayacağın...

Desemki bu hayat benim; ne yaparsam bana ya da yapmazsam. Yok değil...

Asla bana ait olmadı ve hiç olmayacak ömrüm. Oradan buradan birileri girip çıkacak, biraz yük bırakıp çokça birşeyler alacaklar. Nerede, nasıl ve ne zaman son bulacaksa bu ömür çizgisi o zamana kadar yaşanacak bu olacak biliyorum. Olanlar olacakların aynası.

Edilgen bedenim ve kişiliğim belki bilmeden çağırıyor bana doğru tüm istemediklerimi. Bir karar almak ve arkasında durmaktansa hep bir mucize beklemedi mi bugüne kadar? Ama yok işte mucize diye bir şey. Korkmak, beklemekse seçimim o zaman bu iç sıkıntısıyla yaşama kendimi mahkum etmiş olmuyor muyum? Dünyaya bir daha gelmek ya da yeni bir şansa sahip olmak hayaliyle kandıramıyorsam kendimi ve bu benim tek yaşamım diyorsam ne bekliyorum daha? Her geçen saniye bedenimden kaç hücremi alıp götürüyor ve umutlarımdan kaçını kemiriyor bilmiyorum. Yaşamak için verilen enerjimi sevmediğim bir rutinde harcamak günah değil mi? Bugünümün dünümden hatta geçen yılın herhangi bir gününden farkı ne? Zararda değil miyim? Başlamak için uygun yaş kaç herhangi bir şeye? Artık çok mu geç?

Bunları 10 yıl sonra da düşündüğümde daha da geç olmayacak mı? Ya da beş yıl? Yarın?

Yola ufak, ürkek adımlarla başlayıp sonra da güçlü, sağlam koşar adımlara kavuşmak mümkün. Gitmeye karar vermek gerek önce.Garantili hayatımda ne varsa geride bırakmak ve keşfetmek kendimi yeniden. Sıkan, kurallarla bağlayan, sorgulayan, hesap soran ne bağlantım varsa önce o yüklerden kurtulmam gerek. Hiçbirşeysiz fakat salt kendi gücümle başbaşa kaldığımda işte o zaman içimdeki cevher-ki herkesin bir zenginliği olduğuna inanıyorum içinde bir yerlerde-parlamaya başlayacak. Kendi mucizemi bulacağım.

Çıkmak kendi iç yolculuğuma . Tek yapmam gereken bu...

 
Toplam blog
: 53
: 471
Kayıt tarihi
: 03.07.09
 
 

Balık burcunun tüm özelliklerini taşıyorum. Duygu dünyasında yaşıyorum. Gerçekler çok ağır geliyo..