Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Ocak '09

 
Kategori
Deneme
 

Ben ağlarsam... tüm dünya ağlar...

Ben ağlarsam... tüm dünya ağlar...
 

Ben ağlarsam sevdiğim
sevdalar ağlar

Bitmeyen aşklar, bitmeyecek sandığım umutlar
dağlar ağlar, sevenler ağlar

Karanlıklar, aydınlanmayacak rüyalar
ben ağlarsam sevdiğim, ölüler ağlar

Ağıtlar yakar, zamana durur, yakmayan güneşe döner, insanlar
Ben ağlarsam sevdiğim...
tüm dünya ağlar...

Ağlatamaz beni ayrılıklar... Yok edemez sevdalar... Korkutmaz karanlıklar... Aşkların en büyüğünü yaşadım.
İşte bu yüzden gülüm...
Ben ağlarsam tüm dünya ağlar...

Sürgüne gönder, bu yüreği. Sevdaların en büyüğünü yaşadım seninle. Mutlulukların en güzelini.
Sadece mutlu anlarımda...
Diğer zamanları sorma bana. Bilmeden belki... Nasıl yaktın canımı.

Doktor; kalbi acırmı insanın.
- Acımaz...
Tam burası doktor. Kalbim değil mi? Acıyor işte...
-.........
Hani, heyecanlanınca olur ya. Hani sevdiğim bana dokunduğunda, gözlerime baktığında oluyordu ya...İşte ondan. Şimdi yokluktan...
Uyut beni doktor.

Ben, seni öyle sevdim ki, gitme diyemem
Öyle tutuştum ki sana, kal sevdiğim, diyemem.
O kadar özgürdü ki yüreğin, uçmak istedin yanımdan.
Uç o zaman.
Git.
Bırak yıkıntıları, düşünme.
Kinim var sana, sevdam kadar büyük.
Geçmişim kadar büyük. Geçmişim...
Karanlığım. Karanlık yanım.
Gözlerini kapatınca karanlık olur ya, işte ben açtığımda da karanlık.
Aydınlanamadık bir türlü, yaşayamadık sevdamızı, hep acı hep acı.
Git o zaman
Git, kurtar kendini. Kurtar benden, bu aşktan. Gidebiliyorsan git o zaman.
........
......
....
...

Gece karanlık. Okyanusun ortasındayım. Küçücük bir sandalın içinde. Dalgalar ne kadar büyük.
Merak etme, korkmam. Hem neden soruyorsun. Sen koymadın mı beni buraya.

Üzülme,
dalgalar yüzüme çarpar, ses etmem.
çok üşürüm, birşey demem.

Belki büyük bir balık gelir, almaz ama beni, ıslağım çünkü.
Yağmur başlar, ıslatamaz beni, korkma. Farketmem bile yağdığını. Dalga geçerim onunla.
Yağ bakalım yağ. Sen beni ıslatamazsın. Bak her taraftan vuruyor dalgalar. İçine alıyor, geri bırakıyor. Sen incecik damlalarınla, zarar veremezsin bana.
Üstelik, benim buraya ilk gelişim değil. Çok bırakıldım bu sandala.

Sonra ayağa kalkarım. Sandal yalpalar. Düşmem ama.
Karanlıkta farkedilirim, bembeyaz geceliğimle. Kollarımı açarım yine, karanlığa.
Tanrım al beni...
Al beni

Duyarsın belki sesimi, gelirsin diye.
Gelirsin tabii. İstemesen de gelirsin, değil mi?
Kalbim. Tık dedi yine. Olsun,
demeyeceğim.

Bırakırım kendimi, merak etme,
Sensizliğe...

Sana...
İlk ve son kez sana...Sevdiğime...

 
Toplam blog
: 44
: 2108
Kayıt tarihi
: 15.09.08
 
 

Burdayım ya, gerisi teferruat ..