Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Ocak '09

 
Kategori
Psikoloji
 

Teşhis; aşk yetmezliği!

Teşhis; aşk yetmezliği!
 


Kalbimin bir damarı, yetmiyor seni yaşamaya.

Yetmez dedi, doktor. Vazgeç...

Olmaz! dedim. Olmaz. Bütün damarlar tıkanır, o zaman.

Ben çıkarıp alırım, o damarı, dedi.

Olmaz! Tamam. Vazgeçtim.

Bak, yalanda söylettin bana.
Sol yanım, tekliyor sayende ...


Denize baktım bugün. Yosun kokusunu çektim içime.
Kalbim bir, tek attı. Olsun dedim.
Baksana, deniz neden yeşil, bugün. Çok güzel bir yeşil ama...
Martılar... martılar yeşil olur mu?
Bu sene uğurlu rengimde yeşilmiş bak...

Dalgalar kayalıklara çarpıyor.
Sanki, dalgada sırt üstü yatmışım da, herseferinde, beni de vuruyor kayaya.
Her vurduğunda da, binlerce damla oluyorum, sıçrayıp, kenardaki beni ıslatıyorum.
Damlalar geri geliyor benden, biraraya toplanıp, tekrar denize karışıyor. Islanan ben, hafif rüzgar esince, ürperiyorum.

Sıkıldım. Yalnızlığımı çağırdım. Hiç kırmaz beni. Hemen gelir. En iyi dost...
Birlikte baktık denize.

Söylesene yalnızlık, neden hep yanımdasın. Sustu sustu sustu...
Sonra,
çünkü dedi.

Denizin rengi mavi...
Bunu bir tek, ben söylerim, sana. Sen benimle varolabilirsin, maviyi benimle görebilirsin,
Herkes yalan söylüyor, sana.

Sessizce gelirler, farketmezsin.
Ruhuna sarılmak isterler, dokunmadan vücuduna.
Sen önemlisindir. Sen! Sen! Sen!
Gerçek gibidirler. Kanarsın.
Günahtır oysa. Bakmaz günahkarlığına.
Hep ister ama hiç vermez.
Hep dinler, hiç konuşmaz.
Bencildir, korkaktır, kılını kıpırdatmaz.
Yakar sadece, hiç yanmaz.
İster ister ister arsız

Yeter, kes artık. Beni sevmese ne çıkar. Benim...

Sen kes şunu. Bak denize bak, mavi. Bak şu martılara, beyaz. Bak yosun bile yeşil değil, bugün.

Bırak yüzümü, bakmayacağım.

Bakacaksın, göreceksin. Senin günahlarının bedelini, kaç kişi ödeyecek. Zavallı
.....
.....

Hadi gidelim.
Nereye?
Ait olduğumuz yere
.....


SEN!

Ey acımasız, ey vurdumduymaz.
Suçum, sızım,
Ruhumu titreten,
bedenimi yakan, arsız günahım.
Tadım, kırmızı rengim, vahşiliğim.
Bir günah olduğunu unutup, ne istersin, biçare benden.

Ey Günahların !

Bugünden itibaren,
kimin sol yanında atıyorsanız,
kimin canını acıtıp, kimin nefesini kesiyorsanız,
uğruna bedeller ödetip, sonra yokoluyorsanız
Şimdi sıra sizde
Ruhların arınma günüdür, bugün.

Arın!

Bir sille at hayata, günahsız, bedelsiz kal.
Harcama ruhunu, bedenini.
Temiz insanların hayatlarının sıradanlığında kaybol. Yok ol belki...

-Temiz, ne demek, yalnızlık?
.... Çok soru soruyorsun, sen.
-Günah ne demek?
.... Tamam, iki üç, güzel laf ettik diye, herşeyi bildiğimi mi sandın. Şurda üzülme diye uğraşıyoruz.
Hadi yürü, düşünme artık.

-Aşk güzel şey ama değil mi?

Değil

-Güzel

Değil

-Güzel

Ne halin varsa gör...

 
Toplam blog
: 44
: 2108
Kayıt tarihi
: 15.09.08
 
 

Burdayım ya, gerisi teferruat ..