Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Haziran '07

 
Kategori
Babalar Günü
 

Ben baba olmayı çok sevdim

Ben baba olmayı çok sevdim
 

Tam tamına 13 yıl, 43 gün, ve 11 saat geçmiş hayatımın en önemli ünvanını alalı. "Baba" olmuştum artık. Oğlum Ege'm vardı hayatımda. Onu ilk kucağıma aldığımda ne çok korkmuş ne çok heycanlanmıştım. Yumuk yumuk suratına bakmaya doyamıyordum allahım bu nasıl bir şeydi. Nefes alıyor, ellerini oynatıyor ve o kadar savunmasızdı ki...
Zaman geçti o ilk adımlarını attı, bir zaman sonra işe de gidecek minicik ayakları ilk acemi adımlarını attı hayata. Elleri arkasında dün gibi Maramara adasında acemi adımlarını ustaca kullandığı günler.
Tam tamına 5 yıl 9 ay. 10 gün ve 10 saat önce ise ikinci kez hayatıma bu kez kızım geldi, Delfin’im.
Ne iki harika gündü hayatımda ne iki kere ilkti.
Bu gün hayatımın tamamını dolduran ve her günümü anlamlı kılan evlatlarım var ve ben çok mutluyum. İçimin bu denli anlamlı titremesi baba deyişlerinde o inanılmaz keyifi yaşamanın ayrıcalığındayım. Belki biraz eksiğim ama o kadar çokum ki onlarla ve o kadar bu gün ve yarınım ki aynı zamanda. Kızım okula başlayacak bu yıl, oğlum için berbat bir yıl olacak oks denen ucubeye hazırlanacak. Ben onlarla var olacağım her an.
Bebeklerim, şu an sizden ayrı bir yerde, biraz gözleri dolu yazıyorum bu satırları. Sizlerin uykularınıza daldığınız zamanlar. Uyku perileriniz sizin rüyalarınızı süslesin.
Ege'm, kara gözlü yağız adamım, sen ne çok gurur oldun bana duruşunla ne adam gibi adamsın sen. Benim nelerime katlandın ve hep bana beraberiz baba dedin. Beraberiz oğlum. Hani sana ninni ettiğim dizelerimdeki gibi;

Benimlesin güvendesin
Üstümüzde yıldızdan yorgan
Deniz diplerinde balıklar oynar
Benimlesin güvendesin.

Benim tatlı yunusum, sen ne çok şey öğrettin bana kaydıraktan kaymanın ne kadar keyifli olduğunu senle hatırladım tekrardan. O yüzündeki hayreti ve gururu gördüğüm gün benim de hayatım değişti. Artık daha çok baba oldum.
Oğlum, kızım benim can damarlarım, sizle var olmanın tadını yaşıyorum tek dileğim sizlerin o güzel gülüşlerinizi duymak. Sizinle varım sizi bana veren o iki kadına ise hep kendimi borçlu hissettim ve edeceğim.
Ben baba olarak size yarını var etme uğraşındayım bu benim görevim. Her gün daha fazla baba oluyorum. Şükrediyorum, varsınız diye. İyi ki varsınız hayatın gercek anlamının sizin ilk adımlarınızda keşfettim.Sizi çok seviyorum ve baba olmayı çok seviyorum.

Tüm babaların babalar gününü kutlarım. Tüm annelere bize bunu bağışladığınız teşekkür ederim. Evlatlarımızla uzun mutlu zamanlar yaşayalım.

Blognot: Yahu bu yazıya başlayalı bir saaten çok zaman geçmiş e şimdi üsteki zamanlamaları upgrade mi etmek lazım. Zaman sen çabuk geçiyorsun yahu.
Blognot2: Haşim, yahu çıkılmıyor buradan ne olacak şimdi?

 
Toplam blog
: 97
: 635
Kayıt tarihi
: 04.01.07
 
 

öylecene yazmak istiyorum... Hepsi bu. ..