Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Kasım '10

 
Kategori
İlişkiler
 

Ben bana benzerim biraz

Ben bana benzerim biraz huysuz, biraz aksi, birazda nalet. Ben tıpkı denize benzerim. Bazen hırçın, bazen şeffaf, bazen de sessiz sakin.
Ben, neyim ne olduma benzerim. Bazen hesapsız, bazen es-geç, bazen akılsız. Ben böyleyim işte yar! bütün gemilerimi yakarım sana. sorma sakın bana neden diye ama yaparım işte.

Deliyim ben. Ama bir tek sana. Sen varsın benim içimi aydınlatan bir tek. Sen varsın bir tek gecemin içinde parlayan o güzel yıldız....
Sende gittin ya sevgili ben ne seni unutabildim, ne de gecemi aydınlatabildim. Ben gömüldüm sensizliğe. Çöktüm en derinlere. Ben kendimi sende buldum demiştim ya sevgili , ben kendimi sende kaybetmişim bundan haberim yok...
Ben geceye benzerim biraz. Sensiz, sessiz, soluksuz, ben bana benzerim aslında. Kendinden habersiz, uçsuz bucaksız, çocuksu... Sen bana benzeme sevgili... Bir beni daha kaldıramaz bu yürek. Bir yarayı daha kapatamaz yorgun, ürkek, savaşçı yüreğim.
Seni çok sevdim dediğin o an varya sevgili, işte o an mıh gibi kenetlendi aklıma... neden mi sevgili? Çünkü bir daha duyamayacağımı hissettiğim an kazıdım beynime...
Sen şimdi gittin ya sevgili işte ben o gün bittim. İşte ben o gün karanlığa gömüldüm. İşte ben o gün derinlere süzüldüm....
Gittin ya elimden kayıp giderken söyleyemediğim sözüm hıçkırık oldu....
Diyemedim ki sana; 'seni seviyorum' diyemedim ki sevgili.....

(Burcu_Akmızrak)

 
Toplam blog
: 15
: 484
Kayıt tarihi
: 23.06.07
 
 

Anadolu üniversitesi Laboratuvar Mezunuyum. Ayrıca hastane yönetimi okuyorum. Yazı yazmayı çok seviy..