Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Haziran '11

 
Kategori
Anılar
 

Ben bir Eşeğim! Eşek miyim? Siz karar verin

Yıl 2007. Aylardan Şubat. Bir gece ansızın rahatsızlanan babamı hastaneye kaldırıyoruz. Babam hastanede 4 gün yatıyor. Bu sırada tanıştığım bir hasta yakınının dertlerine ortak oluyorum. Adam öyle bir anlatıyor ki kendini, varımı yoğumu satıp ona merhem olasım geliyor. Zaten öyle de oluyor desem yeridir. Sen tut 2 gündür tanıdığın adama tüm maaşını ver. Ondan sonra da adamın peşine düş. Tam 1500 TL.Gülerler adama."Yuh" derler, "oha" derler. Neler neler derler. Hattâ "Sen ne eşek herifmişsin" bile derler. Adam 2007'den bu yana kayıp. Şimdi benim bu yaptığım insanlık mı, eşeklik mi? Siz söyleyin dostlar. Sıkıntıdakine yardım etmeklik eşeklik ise eşeğim. Peki o herifin yaptığına ne denir? Gerçi sadece bu da değil. 20 yıllık kadîm dostuma kredi çektim onu ödemedi. Kefil oldum onu ödemedi ki halâ da ödemiyor. Hepsi üst üste gelince ben de inanmaya başladım eşek olduğuma...
 

 
Toplam blog
: 106
: 1391
Kayıt tarihi
: 13.02.08
 
 

1976 Adana doğumluyum. Cumhuriyet Üniversitesi İşletmecilik bölümü mezunuyum. Evliyim. Adem Hamza..