Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Ocak '16

 
Kategori
Kişisel Gelişim
 

Ben bu Dünya'ya neden geldim? :)?

Ben bu Dünya'ya neden geldim? :)?
 

Sizin paketiniz de neler var ?


Hiç düşündünüz mü bu dünya'ya neden geldik :)?
 
Elbette ki düşündünüz elbette ki sordunuz ve sonra bazı cevaplar buldunuz ya da bulmadınız ama bıraktınız sormayı sorgulamayı. Ben yaşamımda bu soruyu hep kendime hatırlatırım. Neden yaşıyorum? Hayat amacım ne? Bulduğum, beni mutlu edenler cevapları, hayatımda deneyimlemek için kendime izin veriyor muyum ?
 
Üniversite ve iş hayatım boyunca hep sordum hep araştırdım. Son yıllarda deneyimlemeye başladım bulduğum cevapları ve halen cevaplarım değişebiliyor ve tabi deneyimlerim de.
 
Peki, gerçekten neden geldik bu dünyaya ?
 
Bu sorunun yüzlerce cevabı olabilir ya da bir tane. Bence önemli olan bu sorunun cevabını bulmak değil, önemli olan bu sorunun bizi götüreceği yolculuk.
 
Bize sunulan harika, mükemmel paketleri satın alıp yaşamak için mi?
 
 Süper Paket 
 
Okulunu bitir, iyi bir üniversite oku, mesleğini yapmaya başla minimumda bir gelirin olsun zengin olman gerekmiyor ama bir evlilik yap, çocuğun/ çocukların olsun, eşini sev mutlu bir aile olun ve evinizi alın oturun. Sonra çocuklarınız iyi okullara gitsinler onlarda sizin gibi iyi meslek sahibi olup, iyi okullarda okuyup evlenip çocuk sahibi olsunlar. Bizim gibi siz de torunlarınızı sevin J
 
Paketin vaad ettikleri: Sonsuz mutluluk !, Başarı, Yeterlilik duygusu, Sevmek ve sevilmek ve bolca keyif eğlence!!!
 
Eee, ne güzel hemen alalım bu paketi, böylelikle bu sunulan duyguların hepsini hem de ömür boyu yaşarız. Hem bak doğru, Ahmet amcanın oğlu okumadı şimdi beş parasız geziyor sokaklarda. Ya benim başıma da bu gelirse. Nurten teyzenin kızları da evlenmemiş hiç, ayy yazık evde kalmışlar! Kimse onları almamış! Ben evde kalmıycam mutlaka evlenmeliyim.
 
Bak, Ertan amcaların çocukları olmadı hayatları boyunca ne kadar mutsuzlar. Boşanamıyorlar da, kimsecikleri de yok hep kavga ediyorlar zaten. Babalık keyfini yaşayamayacak hiç, bir çocukları olsaydı konu komşu değil, evlatları gelir bakardı. Ben de baba olmalıyım!
 
Bak Oğuz abiye her zaman başka kadınlarla birlikte bir düzeni, başarısı yok. Bir ailesi yok seveni yok. Tamam keyifli görünüyor ama her geldiğin de dert yanıyor keşke benim de ailem olsa diye. 
 
Yok, karar verdim ben onlar gibi olmıycam, okuyup, çalışıp evlenip çocuk sahibi olcam! 
 
Evet,bu kararları sizce kaç yaşında almaya başlıyoruz? Ya da, şu anda kaçımız bu kararların mahkumlarıyız.
 
Kaçımız bu kanunların dışında yaşadığımız için acı çekiyoruz. 
 
İyi bir üniversite okumadığı için başarısız,
 
Kariyerinde yükselemediği için yetersiz,
 
Sevgili, eş bulamadığı! İçin sevilmeyen, istenmeyen
 
Çocuğu olmadığı için eksik, yalnız
 
Ev, araba sahibi olmadığı için kendini fakir hisseden kaç kişiyiz? 
 
Uyanın! Sorun, sorgulayın, Fark edin! 
 
O gördüğünüz paketin dışında kalan kişiler pakete sahip olmadıkları için değil, bir paket var ben de yok dedikleri için mutsuzlar! 
 
Üniversiteyi kazanamayan çocuk, kazanamadığı için değil annesinin, babasının yüzünü kara çıkardığı için, bu hayatta başka ne yapacağını bilmediği için mutsuz. Ve eminim gerçekten o okulu okumak istese, o okulda kendine dair meraklar, arzuları olsa birincilikle kazanırdı hem de.. Kimse istediği için değil kendisi keyif alacağı için. 
 
Evlenmek ya da evlenmemek sizi mutlu ya da mutsuz yapmaz, yapamaz. Ya da bir araba sahip olmak sizi bir yerlere taşımaz. En fazla 3-5 ay onun duygusunu deneyimlersiniz. Sonra yine bir boşluk. Yaşamak istediğiniz duyguların çıktısı dışarıda olduğu sürece zaten aç bir mide gibi asla doymayacaksınız. Kimse sizi doyuramayacak.
 
Sevgiyi, ilgiyi eşinizde sevgiliniz de arıyorsanız üzgünüm:( bulamayacaksınız. Bir süre evet tatlı tatlı yaşayabilirsiniz. Eninde sonunda karşı taraf değişecek hiç değişmese bile siz, siz de olmayanı aradığınız için daha fazlasını isteyeceksiniz ve hayal kırıklığı! Kendiniz düşünün, sizden sürekli sevgi ilgi bekleyen bir kişi ömür boyunca tatmin edebilir misiniz ? İlk vermediğiniz de ya da unuttuğunuz da size saldıracaktır. Ne kadar verseniz de asla ona yetmeyecek ve daha fazlasını isteyecektir. Çünkü kendisin de yok zannediyor.  
 
Bir tane hayatınız var ve bu hayatın kuralını da, kanunu da, resmini de siz yazıp çizersiniz. 
 
Tüm bunların hepsi geçmişte tanımadığımız insanların buldukları çözümlermiş.
 
Ben demiyorum ki, iyi bir okulda okumayın, sevgiliniz,eşiniz olmasın ya da evlenmeyin çocuk yapmayın. Elbette ki hepsi çok güzel deneyimler. Sadece yaşamak istediğiniz duyguların çıktısı bu pakette olmayabilir. Örneğin özgür ruhlu bir insansanız ve hayat amacınız gezip, daha fazla yer keşfedip paylaşmaksa bu paket muhtemel sizi daha da mutsuz edecek. Ya da içinizden dans etmek, müzik yapmak, resim çizmek geliyorken matematik okuyup meslek sahibi olmuşsanız bu paket yine işinize yaramayacak.
 
Sevdiğiniz, aşık olduğunuz adamla/kadınla evlendiniz aynı evde olmanın keyfini çıkarmak varken paketiniz, çocuk alarmı veriyor diye çocuk yaptıysanız ya zaten çocuğunuz olmayacağı için ya da olsa da dahi bu kez de yeni sorunlar doğuracağı için yine mutsuzsunuz. 
 
Bir çok insanla tanışıyor ve konuşuyorum. Bu pakete sahip olmadığı için hayatlarında ki o mucizeleri, mutlulukları, zenginlikleri ıskalıyorlar. Ve sonrasında bedenen hasta olup sorunun nerede olduğunu çözmeye çalışıyorlar. 
 
İyi bir üniversiteyi okumak değil, sevdiğin şeyleri takip etmek ilgilenmek,
 
Kariyer yapmak değil, sevdiğin işi bulmak ve o işte büyümek,
 
Evlenmek, doğru kadını/ erkeği bulmak değil, kalbini açıp kendini keşfedebileceğin bir sevgiye kendini bırakabilmek,
 
Çocuk sahibi olmak değil, hayatında yaratıcılığını, neşeni, coşkunu nereye akıttığın önemli olan. 
 
Şimdi dur ve kendi paketini yaratmaya başla ! Hayatta binlerce deneyim var. İçinde mutluluk, başarı, keyif, yeterlilik, sevgi ve kendini özel hissedebileceğin. 
 
Ve zaten bu yüksek frekansları deneyimlemeye başladığında dahası da sana gelecektir. 
 
Benim için başarı; bildiklerimi, öğrendiklerimi, deneyimlerimi paylaştığımda karşımda ki insanın gözlerinde ki değişim, ışık. Bir kişi bile hayatımda benimle değişiyorsa bu benim için büyük bir başarıdır
 
Benim için sevgi; öfkeden, korkudan sıyrılıp kalbimi açabilme kapasitemdir. İki farklı frekansta dans edebilme halim ve kalbimin en derinliklerine ulaşabilme arzusudur.
 
Benim için yeterlilik, sevdiğim, ilgilendiğim, eğlendiğim her ne varsa onlarla olan yolculuğumdur. Büyüme hikayelerim.
 
Mutluluksa sadece bir seçim. Hayatımın her alanında istediğim zaman mutlu olmayı seçebilirim.Mutluluğum hiçbir zaman yolculuğun sonucuna bağlı kalmadı ve benim var oluş seçimim BEN MUTLUYUM ! 
 
Şimdi oturun ve paketinizi gözden geçirin. Siz, paketin neresinde takıldınız? Ya da bu paketi satın alıp elde edemeyenlerden misiniz? Ya da bu paketten vazgeçemeyenlerden mi?:) 
 
Seçim yapabilmek için alternatifleriniz olmalı. 14 Yıllık Bankacılık kariyerimi bırakıp Koçluğa adım atmak bence de kolay değil. Kolay olmadı da ama mümkün! Ben paketin bir çok yerinde yaratıcılığımı kullanarak kendime özel paketler oluşturuyorum. Hem oluştururken hem de sonucunda keyif alıyorum. Neden mi? Çünkü ben öyle istiyorum. Bu dünya da, ezberleri bozarak bambaşka hayatlar yaratmış yüzlerce insan var tanıyorum, biliyorum, okuyorum.
 
Okul mezunu olmadan milyon dolarlar yaratanlar
 
Tüm ezberlerin dışında yaşayarak aşk dolu günler deneyimleyenler
 
Ve binlerce çocuğun hayatını değiştiren çocuğu olmayan insanlar!
 
Şimdi seçim zamanı. Durun ve sorun; bu dünya’ya ben neden geldim?
 
Arabesk şarkı tadında değil de bir bilim adamı merakı ile sorun ama J
 
İnanın soruya olan yaklaşımınız hayatınız da çok şey değiştirecekJ
 
Sevgiler,
 
Ayşegül Demirel
 
Değişim Uzmanı
 
www.degisimbahcesi.com
 
Toplam blog
: 20
: 614
Kayıt tarihi
: 31.05.15
 
 

Kişisel gelişim yolunda, NLP, Reiki, Kuantum, Çekim yasası, yüzlerce kitap ve seminer sonrası 14 ..