Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Mayıs '20

 
Kategori
Deneme
 

BEN BU GÜN 1

Ben bu gün güne çok da keyifli başladığımı söyleyemem, her hangi bir gün işte Yinede içimden bunu değiştirmek farklılıaştırmak geliyor. Pandemi günlerinde her biri diğerinin yansıması günler geçirdim; ve bundan çok sıkıldım dersem yalan olur. Aynılığın insana huzur ve güven veren bir tarafı var; hele ki dışarda canınıza susamış bir düşmanın varlığı ile tehdit ediliyorsanız.

Belki güneşten belki yazın kışkırtan havasından bu gün eve sığmak zor. Dışarı çıkmakda gelmiyor içimden, çünkü beraberinde bir yığın tertip ve nizamı yanında getirecek ki hiç kendimi yoramam

Kim bilir belki bu ruh halim yüzünden 187'yi arayıp; uzun zamandır kafama takılıp duran bir sızıntı ihtimalini rapor ettim. Yalan değil benim evdeki kombi bozuk, onu yenileyene kadar patlamasından korkmuyor değilim, bu da beni gazla ilgili her konuda biraz hassas yaptı, özellikle de burnumu. Girişte oturduğum için apartman kapısını açık tutmak zorunda kalanlar oluyordu, koku yüzünden. Aynı sıkıntı kışın da olmuştu; ben sürekli dış kapıyı kapatmaya itina ettikçe, birileri sonuna kadar dayayıp durmuş, zar zor ısıttığım evin buz kesmesine neden olmuşlardı ,günün sonunda gaz kaçağı olduğu ve koku yaptığı ortaya çıkmıştı.

Bir kaç gündür ne zaman üst kattaki anneme çıksam hep kötü, ağır bir kokuyla karşılaşıyordum. Apartman kapısı da yine sürekli açık bırakılıyordu. İşte tüm bunların toplamında 187'yi aradım. Gerçekten de kaçak varmış. ama benim korktuğum gibi içerde değil; apartmanın dışındaki ana vanada. "Pekiyi ya koku?", dedim gelen görevliye; o elindeki kağıtlara bakarak, sanki ayıp bir şey söylenecekmiş gibi :" Onun nedeni farklı", dedi.Yani apartmanca pasaklı olmamız(!)

Durum ciddileşince-gazı kesti çünkü-gidip yöneticinin kapısını çaldım. Adam şiş göbeği, zor konuşan ağzıyla memnuniyetsizliğini yine de bana belli etmeyi başardı. Bıyıklarını titreterek geldi ve kontrol etmeye çalıştığı bir ses tonuyla gazın kesilmesinden ve durduk yere başına iş açılmasından sıklıdığını ima etti.Ama yapacak birşey yoktu, tesisatçıyı çağırıp tamir ettirmek onun işi.

İş bağlanınca evime girdim, temizlik yaptım ve caz ile tasavvuf üzerine bir sohbet dinleyerek mandala çalıştım. Yani günümü değiştirdim.

Benim korkularım olmasa o sızıntı fark edilmeyecek ve daha büyük hasarlara neden olacaktı, en azından faturayı iyilşetireceği kesin.Yönticiye de dediğim gibi "patlamaktan iyidir"

 

 
Toplam blog
: 10
: 378
Kayıt tarihi
: 21.06.09
 
 

13 yıllık öğretmenim um-ag yazma seminerlerine ve ayrıca; öykü yazarlığı, roman yazarlığı seminerle..