Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Nisan '10

 
Kategori
Güncel
 

Ben bu habere inanmak istemiyorum.

Ben bu habere inanmak istemiyorum.
 

Pazartesi günü Moskova'da yaşanan katliam hepinizin malumu. Moskova'da masum insanları hedef alan insanlık dışı saldırıda çocuk ve kadınlarda dahil onlarca insan hayatını kaybetmiş idi.

Dün medyada Çeçen lider Umarov'un bu kanlı saldırıyı üstlendiği haberleri ile çalkalandı.

Ben bu habere inanmak istemedim. Ne olursa olsun Çeçen halkı bu haklı mücadesinde sivil insanları katletmez diye düşünüyorum.

Tamam, daha önce sayısız defa rehin alma olayları yaşandı K.Osetya ve Moskova'daki Tiyaro baskını şu an hatırladıklarım. Ama bu eylemlerin çoğu Rusya'nın kanlı müdahalesi ile bir katliama dönüşmüş idi....
....

Belki de ben kendimi kandırıyorum. Rusya'nın Çeçenleri yaşatmış olduğu eziyet, katliam belki onların bazılarını insani değerlerden mahrum bırakmışta olabilir. Fakat bu sebeple katliama katliam ile karşılık vermek haklı bu mücadeleye en büyük zararı verecektir.

Ama yinede belki bir umut, ben bu habere inanmak istemiyorum. Yapmamışlardır değil mi, yapmamışlardır...

 
Toplam blog
: 27
: 906
Kayıt tarihi
: 21.01.10
 
 

1981 yılında İstanbul'un biricik semti Kadıköy'de doğdum. Mezun olduğum alanla ilgisiz olsa da Fel..