Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Eylül '12

 
Kategori
Şiir
 

Ben bu yoldan dönemem,

Ben bu yoldan dönemem,
 

Mustafa Tanrıverdi


Aşkı bilmem, şarap içmem,

Yalan, dolan, hile sevmem,

Onurumdan, gururumdan,

Çıkar için vazgeçemem,

Adım gibi biliyorum,

Ben bu cihanda hiç sevilmem..

*  *  *

Yağı sevmem, tuzu sevmem,

Haklıyı severim, haksızı sevmem,

Yarar için eğilmem, bükülmem,

Yarım asırdır bu yoldayım,

Adım gibi biliyorum ,

Ben bu dünyada hiç sevilmem..

*  *  *

Cihanı bağışlasalar, ihsan istemem,

Hem yokuşlu, hep engelli yoldayım,

Yol uzun, ömür kısa yorgunum,

Andım var ,ben bu yoldan dönemem,

Adım gibi biliyorum,

Ben bu cihanda hiç sevilmem..

 

 

Mehmet BURAKGAZİ / MERSİN

 
Toplam blog
: 608
: 2204
Kayıt tarihi
: 12.04.12
 
 

Bingöl'de, Baharın son ayında, ikindi üzeri un ambarı (kiler) arkasında, ebesiz, hemşiresiz, Emin..