Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Ocak '13

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Ben buna aşk diyorum, ya siz?

Ben buna aşk diyorum, ya siz?
 

Bu yıl 2013 te umarım en güzel aşklar sizleri bulur :)


Onu ilk kez gördüğümde yaşantımda çok önemli bir yer tutacağını sezmiştim. Bu tıpkı,bir filmin daha ilk karesinden bütününü kavramak,sonunu tahmin etmek gibi bir duyguydu. Onu ilk gördüğümde bundan böyle artık benim için çok önemli olacağını sezmiş ve ürkmüştüm. O andan başlayarak yaşantım değişecek,artık hiçbir şey eskisi gibi olmayacaktı. Çünkü hayatımın merkezi olacaktı. Bunu nasıl güçlü  hissettiğimi ve sarsıldığımı iyi hatırlıyorum. Fakat elimden gelen hiçbir şey yoktu. Çünkü güçlü bir çekim alanının etkisine girmiş, büyülenmiştim. Bütünüyle tuhaf olarak tanımlanacak bir zevkle bu albeniye kapılmıştım. Tamamen kendi isteğimle ve tamamen “ben” oluşumla ilgili olarak.  
 
Dedim ya belkide ürkmüştüm ,evet ürkmüştüm çünkü buna hazırmıydım yoksa değilmiydim bilmiyordum. Ama bir anda bir kez daha karşımda onu gördükten sonra kalbimin çarptığını, sonunun nasıl biterse bitsin ama bunu denemem gerektiğini söylüyordu. O içimdeki ses ,belkide sonu çok mutlu bitecekti belkide hüzünlü ama bütün bunların cevabını bulabilmem için her ne olursa olsun denemem gerekiyordu. Denemek ! evet denemek belkide bir kaç gün içinde ölecektim. 
 
Belkide onu bir daha hiç göremeyecektim. Onu görünce içimin ne kadar kıpırdadığını ve ona hissettiklerimi söyleyemeyecektim.  Evet sonunda hayatıma örmüş olduğum bu duvarları kırdım, içimdeki sesi dinleyerek. Ve elime geçen bu son aşk fırsatını değerlendirdim. Bir kaç buluşmadan sonra ona sevdiğimi söyledim. Hissettiklerimi söyledim , hayatınızda her ne olursa olsun diğer yazımda'da söylediğim gibi insan bazen başını rahatça ,huzur içinde yaslayabileceği bir omuz bir hayat arkadaşı arıyor. Sizi anlayabilen yeri geldiği zaman arkadaş gibi olup dertleşeceği yeri geldiğinde bir Baba gibi olup anlayışlı davranacak birisi olsun istiyor. 
 
Hepimiz istiyoruz hangimiz, kim istemez'ki ? 
 
Ben kendimce böyle birisini bulduğumu düşünüyorum ve buldum'da işte tüm bu anlattıklarım gibi bir insan bulduğunuzda gerçek aşkı bulduğunuzu anlayacaksınız. Unutmayın size sürekli olarak ağlatan ,tartışan hayatınız boyunca sizi üzecek olan bir ömür törpüsü lazım değil. Doğru insanı bulup bir ömür huzurlu bir şekilde hayatınızı paylaşabileceğiniz biri olacak. Çünkü hiçbir şey sizden ve hayatınızdan daha önemli değil ! 
 
Bu yıl 2013 te umarım en güzel aşklar sizleri bulur :) 
 
Gizem Dağdelen http://gizemlimi.blogspot.com
 
Toplam blog
: 14
: 5566
Kayıt tarihi
: 03.01.13
 
 

Merhabalar öncelikle şunu söylemeliyim ki yazmayı  seviyorum. Düşüncelerimi, duygularımı ve kimi ..