Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Eylül '13

 
Kategori
TV Programları
 

Ben de özledim ' Yeni Leyla ile Mecnun ' Olur mu ?

Ben de özledim ' Yeni Leyla ile Mecnun ' Olur mu ?
 

Leyla İle Mecnun severler şu sıralar aynı ekibin yeni dizisinin heyecanını yaşıyor.. Leyla İle Mecnun'un yayından kaldırılmasının yarattığı üzüntü ve hayal kırıklığı bir nebze olsun azalmış durumda.. Şimdi merak söz konusu.. Dizi nasıl olacak ? Kim neyi oynayacak ?

Ama asıl merak konusu başka..

BEN DE ÖZLEDİM LEYLA İLE MECNUN'UN TADINI VERİR Mİ ?

Bu soruya cevap vermek için elbette dizinin başlaması, karakterlerin kafamızda oturması gerekiyor.. Dizinin konusu hakkında şu bilgi var.. Ekipte herkes kendi adıyla oynuyor.. Ve dizi Leyla İle Mecnun'un yayından kaldırıldığı haberiyle başlıyor.. Bak bak dakika 1 gol 1 yani..

Dolayısıyla Leyla İle Mecnun bitince hayatımızda neler değişti ? Neler olacak ? sorularını soran bir konusu var yani..

E haliyle '' Leyla İle Mecnun devam ediyor galiba '' beklentisini ve ihtimalini ortadan kaldırıyor bu durum..

Gelelim asıl soruya..

Leyla İle Mecnun çok başka bir hikayeydi.. Hedefi, konusu, karakterleri, hayal dünyası çok farklı bir yapımdı.. Ben de Özledim ise çok farklı bir konu ve çok daha gerçekçi.. Yani en azından Leyla İle Mecnun absürdlüğündeki bir yapım için öyle.. En büyük ortak noktaları mizah anlayışı .. Oyuncular arasındaki paslaşmalar, dokundurmalar, ikili ilişkiler de yine mizahın dibine vurulacak..

Bir çoğumuz Leyla İle Mecnun'u izler gibi oturacağız ekran başına.. Ve dolayısıyla o tadı vermeyecek.. Yorumlar ve homurtular başlayacak.. '' Leyla İle Mecnun devam etseydi keşke.. Bu olmamış sanki..'' gibi.. Dizi başladıktan sonraki yorumları, haberleri takip edin; inanın buna benzer haberler ve yorumlar göreceğiz..

Bu yapım başka.. Beklentiler yüksek elbette.. Ama Ben de Özledim dizisinden yeni bir Leyla İle Mecnun beklememek lazım..

Dizi 23 Ekim Çarşamba 23.15'te başlıyor..

Heyecana devam.. Ben de Özledim'e selam..

 

koldasanil@gmail.com

twitter.com/anilkoldas

facebook.com/anilkoldas

 
Toplam blog
: 670
: 3634
Kayıt tarihi
: 11.02.13
 
 

Balıkesir Üniversitesi Sosyoloji Bölümü mezunuyum. Koyu Fenerbahçeli, Ankara aşığı olup; anlataca..