Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Aralık '11

 
Kategori
Blog
 

Ben geldim

Ben geldim
 

Epeyce bir aradan sonra yeniden sahne almanın heyecanı ve coşkusu içerisinde yazım ve imla kurallarına uymayan cümleler kurarsam; ayrı yazılması gereken –de ve –da eklerini birleşik yazarsam; devrik devrik cümle kurup asabınızı bozarsam hoşgörün..

Yaklaşık 45 gündür yazmadığım için klavyede kimi harflerin yerini unutmuş olabileceğimden zaman zaman cümleler arası kopukluklar, bölgeler arası aksaklıklar ve kişiler arası ilişkiler karşınıza çıkabilir. Korkmayın ve paniğe kapılmayın..

Bir yandan muzdarip olduğumuz bel fıtığının gönlünü hoş tutma gayesiyle öte yandan da bilgisayarımızı ilk günden ürkütmemek amacıyla yine ayrıca oda ısısının yer yer ideal sıcaklığın altına inmesinden mütevellit okumakta olduğunuz yazı aniden bitebilir. Heyecanlanmayın ve telaş etmeyin..

Günlerce yazmamanın getirdiği “hangi konuyu yazsam acaba?” sorunsalı ile baş edemeyip daldan dala atlar isek ve dahi bu atlamalar sırasında kolumuzu bacağımızı inciterek gönlünüze nahoş duygular yaşatır isek boşverin. Sinirlenmeyin, asabınızı bozmayın..

*****

Dile kolay. Ele de kolay. Gel bir de bize sor. Bize zor. Hem de çok zor. Yazamamak, yazmak isteyip de oturamamak, gündemi takip edip iki çift laf edememek, memleketi kurtaramamak, her gün hükümetler kuramamak, şampiyonlukları filandan falana verememek, edememek, yapamamak.. Hepsi de zor..

Hepsi bir yana dostlardan ayrı kalmak, merhaba diyememek, hatır soramamak, derdiyle dertlenememek, üleşememek :), eğleşememek, ekleşememek, sekleşememek, didişememek.. Hakikaten zor..

*****

Bir çok gidenin her biri memnun ki yerinden, çok seneler geçti dönen yok seferinden dizelerini dilimize pelesenk etmişken aklımıza düşüveren bir türkü oldu:
Anan Geldi Baban Geldi / Dayın Geldi Halan Geldi / Davul Zurna Çalan Geldi / Hadi Gari Sende Gel… Koyun Geldi Kuzu Geldi / Okuyucudan Yazı Geldi / Hac’Osman’ın Kızı Geldi / Hadi Gari Sen De Gel… Bacalardan Duman Geldi / Arpa Buğday Saman Geldi / Komşu Köyden İmam Geldi / Hadi Gari Sen De Gel…

Yahu herkes gelmiş, bir ben eksiğim.
Ver elini blog dünyası..
Savulun uleeyyyn..
Ben geldim..

Sevgi ve muhabbetle..

Murat HACIOĞLU

Denizli/ 20 Aralık 2011

Twitter.com/murathacioglu

murathacioglu.com

 
Toplam blog
: 656
: 1708
Kayıt tarihi
: 08.12.08
 
 

Allah kimisine “Yürü ya kulum” demiş. Ben onu “Yürü, yaz kulum” anladım. Yürü anca gidersin manas..