Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Eylül '08

 
Kategori
Blog
 

Ben gideli buralarda olanlar olmuş

Ben gideli buralarda olanlar olmuş
 

Hımmm Pervin hanım bugün falan yemeği yapmış!

AAA muhabbet kuşunu kardeşine veriyor, kesin uzak bir yere gidecek...

Gece bir araba sesi duydum size misafir mi geldi?

Bu ve bunun benzeri konuşmalarını yandaki komşudan duyduğunda sinirden dişlerim gıcırdıyor. Kimsenin ne geleni ile ilgilenirim ne gideni ile, ne yemeğini koklarım ne giydiğine bakarım. Hele de ayakkabısına hiç bakmam, diye kendi kendine konuştu Pervin hanım.
Ev sahibi hanımı görünce sitemkar bir eda ile nasılsa bu söylediklerim anında gidecek düşüncesi ile;

Eh dedi Pervin hanım bir gün eve iki erkek atacağım bakalım o zaman ne yapacak ne diyecek, dediğin de ev sahibi kahkaha ile gülmüştü.

"Onu da konuşur merak etme" demişti o gevrek kahkahasını atar iken.

Hayatlarımız...hemizin tercihi doğrultusun da sürer gider. beklentilerimiz isteklerimiz, heyecanlarımız, dileklerimiz aradığımız hepimizin farklı farklı.
Başkalarına zarar vermediği sürece herkes dilediği şekilde yaşamalı gönlünce. Bu kimseyi rahatsız etmemeli.

Son günlerde biraz uzaklaştım buralardan. Geldim ortalık toz duman. Sanki daha önceki renkliliğinden sanki bir şeyler eksilmiş ve nedense kişiler birbirlerinin özel hayatları ile ilgili blog bile yazar olmuşlar.

İlk üye olduğum zamanlarda bir gün bir blog yazmıştım ailemden biri ile ilgili. Aslında son derece güzel duyguları içeren bu bloğu o zaman editörler "özel hayata dair blog yazılmaması "yönünde uyararak engellemişti.
Ben de bu kez olayı sanki bir başkası yaşamış gibi hikayeleştirerek yazmış idim.

Şimdi bakıyorum da sanki adeta birilerinin yaşantısını kendince eleştiren, beni dinleyin ben bu işleri çok iyi bilirim, burası sadece blog yazmak içindir, birileri ile tanışma sonra görüşme yeri değildir! dercesine ahkam kesen ve bunu yazan arkadaşa " aaa iyi yazmışsın kardeş, ağzımdan aldın lafı" dercesine destekleyenlerin de olduğunu gördüm.

Hepimiz de gönlümüzce yazıyoruz, ilgimizi çeken konular ile ilgili. Bildiklerimi araştırarak bulduklarımızı deneyimlerimizi gödüklerimizi, yaşadıklarımızı dillendiriyoruz birlikte.(paylaşıyoruz demiyorum aman yerin kulağı var)
E bunca güzel şey var iken neden özel hayatlar ortalarda. Herkes nasıl istiyor ise öyle yaşar. Hani bir söz vardır"her koyun kendi bacağından asılır" değil mi ama?

Ortalık toz duman iken bizim bloglarımız da seviye ve o güzel Türkçemiz ile cıs kelimeler kullanmadan gelen güzelim bayram günümüz de şeker gibi sözler duyalım... değil mi ama?

Sevgi ile efendim...




Evde yürümeye korkar olmuştu. Her daim gözetleniyor hissi içinde olmak,

 
Toplam blog
: 292
: 1094
Kayıt tarihi
: 08.03.07
 
 

Yazmaktan hoşlanan... Kelimeleri renklendiren bir sihirbazım ben.. Bodrum'da yaşamaktayım.. Sev..