Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Temmuz '07

 
Kategori
Gönüllülük
 

Ben günlerdir su içmedim!

Ben günlerdir su içmedim!
 

Yıllardır bu kadar bunaltıcı sıcaklar yaşamamıştık. Baharı görmeden yaz geldi. Önümüzdeki aylarda böyle yakıp kavuracak yaz ve bahara uğramadan mevsim kışımsı haline geçecek gibi.

Dikkatimi çekiyor ne zamandır, bizim sitenin kibar sokak köpeği Krem Hanım bu aralar pek bir keyifsiz. Annemin onun için hazırladıkları spesiyallere pek yüz vermiyor. Kuyruğunu sallıya sallıya servise kadar eşlik etmiyor hatta bana. Bir kenarda miskin miskin etrafı seyrediyor. Öyle bir dalgın ki önünden geçiyorsun, kulağını kıpırdatmakla yetiniyor.

Geçenlerde bir iki komşunun kapı önünde muhabbetine kulak misafiri oldum , "Nesi var sahi Küçük hanım'ın, ne yemek koysam önüne yüz vermiyor" dedi birisi . "Sıcaklar hayatım" diye yorumladı diğeri. "Baksana bizde bile hal yok "

Biz günlerdir düşünüp dururken bugün bir mail düştü posta kutuma. Site sakinleri yemek hazırlarken su vermeyi atlamış mıydık yoksa, ondan mıdır değil midir keyifsizliği bilmiyorum ama hem onun için hem diğer susuz sokak hayvanları için eve gider gitmez bir tas su bırakacağım bizim kapıya.

İşte bu duyarlı çağrı;
"Havaların hissedilen sıcaklığının 40 derecelerde seyrettiği şu günlerde, sokak hayvanları için yemek ve su bulmak her zaman oldugundan çok daha zor. Kimi zaman günlerce susuz ve aç kalabiliyorlar. Boş bir kaba doldurduğunuz suyu, akşamdan kapınızın, bahçenizin önüne koyup, günlerdir su bulmaya calışan sokak hayvanlarının su ihtiyaçlarını gidermelerine yardımcı olabilirsiniz."

Sevdikleriniz yakınlarınız kadar, mahallenizin sevimli köpeği, evinizin biricik kedisi kadar sahipsiz sokak hayvanlarının da suya ve yemeğe ihtiyacı var. Sevimli küçük dostlar için yapacağımız yardımı kolayca gerçekleştirebileceğimizi düşünüyorum. Dilimiz damağımız kuruduğunda sabredebilmemiz ne kadar zor, değil mi? Bir bardak su bulduğumuzda kana kana içmek ise nasıl büyük bir keyif.

Su Gibi Aziz Olun , Sevgiyle Kalın.

www.yasamhakkinasaygi.com

 
Toplam blog
: 60
: 1208
Kayıt tarihi
: 11.06.07
 
 

Memnun oldum... Ben de Didem :) İstanbul'da yaşıyorum. İstanbul'da yaşamayı seviyorum. Yoğun yaşam t..