Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Şubat '12

 
Kategori
Anılar
 

Ben hüznü yazmayı sevmiyorum

Ben hüznü yazmayı sevmiyorum
 

Burcu Goker Duzce Universite'sinde konser sonrasi


Daha onceki yazilarimda bir aydir Burcu Goker'in Tahalesse'deki evinde misafir oldugumu yazmistim. Bugun Istanbul'a donuyorum. Artik veda zamani geldi. Bugun duygularimi yazmak istiyorum. Bugune kadarki butun yazilarimda Burcu'nun yurt disi egitimini ve basarilarini, bu basarilari elde etmek icin yasadigi sikintilari yazdim. Ilk defa bugun bir anne olarak su anda yasadigim duygulari yazmak istiyorum. Birkac saat sonra Istanbul'a dogru cok uzun bir yolculuga cikacagim. Gelirken gecirdigimiz uzun ve zor yolculugu onceki yazilarimda anlatmistim. Donuste daha sanssizim. Zira gelirken Burcu ile birlikte idik. Donuste yanlizim. Bilmem yanliz basina uc aktarmali en az 36 saat suren ve tam olarak dilini bilmediginiz bir ulkede yapilan ucak yolculugunun ne denli zor oldugunu tahmin edebiliyor musunuz? Ozellikle bu yolculugu yapacak kisi 65 yasinda bir kadinsa. Iste bu zor yolculugun ihtimali bir de cok sevdigim yavrumdan ayriligin verdigi huzunle birlesince cok yipratici oluyor. Ben bu ayrilik huznunu cok yasadim. Yillardir yasamim hep ayrilip huzun yasamakla geciyor. Tabii biraraya gelmenin mutlulugu da var. Ama galiba bugun ben hep huzunleri yazacak durumdayim. Hep soyluyorum. Eger kalbim sevdiklerimle dolu ise ise hic bir zaman tum parcalari bir arada olmuyor. Zira tum sevdilklerim cok az bir arada oluyor. Bu arada yazarken bir sey farkettim. Ben huzunu yazmayi beceremiyorum. Mutlulugu, sevgiyi yazarken dokulen kelimeler, huzunu yazarken tikaniyor. Huzunu sevmiyorum. Hep mutluluk, hep kavusma olsun istiyorum galiba. Biliyorum ki her ayriligin sonunda bir kavusma oluyor. Burcu gene mayista konserler icin gelecek ve kavusacagiz. Iste bu dusunce su anda gozlerimden inen ve yazmami engelleyen yaslari biraz olsun azaltabilecek.

Birazdan yazmaya ara verip Burcu icin kahvalti hazirlamaya mutfaga gidecegim. Bu ona burada hazirladigim son kahvalti olacak. Ama ona Istanbul'da daha cok kahvaltilar hazirlayacagim. Istanbul'da veya baska yerlerde....

Ben huzunu yazmayi sevmiyorum, zaten beceremiyorum da...

 
Toplam blog
: 826
: 1068
Kayıt tarihi
: 26.04.11
 
 

Ben emekli bir iktisatçıyım. 21 yıldır bir sanatçı annesiyim. Küçük kızım klasik müziğe eğilim gö..