Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Şubat '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Ben kimim?

Ben kimim?
 

Dünya benim etrafımda dönüyor. Herkes her şeyi beni düşünerek yapıyor. Duyduğum her söz bana söyleniyor, gördüğüm her güzellik ve çirkinlik bana gösteriliyor. Yeryüzündeki bütün güzellikler sırf ben göreyim diye yaratılmış.. Tüm müzikler benim için yapılmış tüm şarkı sözleri bana yazılmış. Hatta okuduğum her kitabın kahramanı da kötü adamı da benim.. Yazar zaten kitabı benim için yazmış. Etrafımdaki herkes her şeyi beni düşünerek yapıyor.

Güneş benim için doğuyor, ay gece korkmayayım diye benim çıkıyor. Yağmurlar benim için yağıyor, yıldızlar benim için kayıyor. Bütün insanlar ya bana aşık ya da benden nefret ediyor. Yaptıkları her şeyi sırf benim gözüme girmek için yapıyorlar. Başka bahaneler arkasına sığındıklarına bakmayın.. Aslında her şeyi benim için yapıyorlar..

Dünyadaki kötü giden her şeyin sorumlusu da benim. Savaşlar benim iktidar hırsımdan çıkıyor, çocuklar benim açgözlülüğüm yüzünden aç kalıyor.. Kuraklık benim yüzümden, açlık benim yüzümden, hatta dünyadaki bu son ekonomik kriz de benim yüzümden çıktı.

Yaşadığım her yere istersem felaket, istersem bolluk bereket getiririm. İstersem dünyaya barış ve kardeşliği hakim kılarım, istemezsem kıtlık ve zulmü..

Ben kim miyim?

Ben insanım..

 
Toplam blog
: 117
: 2437
Kayıt tarihi
: 07.02.09
 
 

1970 Tokat doğumluyum. İstanbul Tıp Fakültesi Sağlık Meslek Yüksekokulu Tıbbi Laboratuvar bölümü mez..