Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Ağustos '17

 
Kategori
Deneme
 

Ben Köpek Olsaydım Kurtla Birlik Olup Sürüye Dalardım

Ben Köpek Olsaydım Kurtla Birlik Olup Sürüye Dalardım
 

İşin etiğini ahlakını konuşmuyoruz, mantık olarak. Sonuçta hayvansınız, kurdun benzeri, et yiyorsunuz. Mis gibi etler yanı başınızda  siz onları koruyorsunuz. Bazı insanlar bile bu kadar enayi (pardon akıllı, sadık) olamazlarken, üstelik hayvansın hiçbir mecburiyetin yokken, dahası yapsan kimse şaşırmayacakken…

Köpeklerin bu şekilde davranışının mantığını çözemiyorum… Ya arkadaş kurt da senin gibi, ikiniz de biraz kurtsunuz. Her ne kadar yemin yalın veriliyorsa da kuzu buduyla beslemiyorlar; üstelik kuzunun budu yanı başında diline sürtünürken…

Sürüyü korumak için sürüye saldıran kurdu engellemeye çalışıyorsun. Hatta bu nedenle yaralanıyor ölüyorsun. Valla ben bile yapmam, yemişim sürüsünü, bir iki tane götürsün nolacak!

Sen bir hayvansın, bu kadar asil davranman gerekir mi?  Sen hayvanken böyle yapınca bizim insan olmamız zorlaşıyor!

Hayvanlar da bizim gibi niye bencil değil, niye kendilerini düşünmüyorlar!

Bana enayilik gibi geliyor, ben kendim insan olarak bu kadar fedakârlıkta bulunamam şahsen. Hani sürüyü kurtardın önüne bir but filan mı atıyorlar, yala devam!

Hayvanları bu kadar sadık ve saf oldukları için sevmiyorum; biraz menfaatinizi düşünün, bak sürünüyorsunuz! Bilmiyorum deme, kurda saldırmayı biliyorsun ama!

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..