Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Mart '09

 
Kategori
Blog
 

Ben niye yazıyorum..

Ben niye yazıyorum..
 

Bloglarımızı yasaklamayınız..


Blog yazılarını okumadığım gün yoktur diyebilirim. Bakıyorum yazıların bazılarına kimileri akılına ne gelirse yazıyor.. Mesela atıyorum; ''sürahiden bardağa su koydum'' mu geldi aklına bunu dahi yazıya konu yapanları görebiliyorum tabii bu bir örnek..

Bazı yazılar var ki; gerçekten insanı çok düşündürüp düşündürmenin yanı sıra güldürebiliyor. Kimi yazılar var ki; insana ibret veriyor..

Çok güzel şiirler ve hikayelerde yazı konusunda okuyorum... Okuduğum ve beğendiğim çok yazılar var ve bunlardan birkaç tane örnek vermek istiyorum...
Mesela sevgili Ahmet Karakayan'ın, sevgili Şerife Mutlu' nun tüm yazı ve şiirleri..
mesela sevgili Ersin Kabaoğlu tüm yazıları ama ''yaşama sevinci'' derken! yazısı en etkilendiğim yazıdır..

mesela sevgili Haluk Seki tüm yazıları '' Ben kime saygı duyarım''yazısı..
mesela yaşı küçük, aklı büyük sevgili Genç Osman tüm yazıları...
Haa! bu arada aklına gelen herşeyi yazan sevgili Silver35, gerçekten yazılarına çok güldüğüm insandır... Emine Supcin, ayrıntıda gezmek.. Ütopik.. vs.vs
Aslında o kadar çok var ki şuan aklıma gelen birkaç isim yazdım..
Meğer..
Ne çok duygular, düşünceler varmış insanoğlunda... Okuyup, tanıyıp, anlamak, anlatılanları kavramak... Bilgi dağarcığını artırmak... Kısaca tüm bunları yaşamak gerekmiş...

Gelelim ben niye yazıyorum konusuna..

Öncelikle yazmaya başlamamın sebebi kendime bir meşgale olsun amaçlıydı sonra yazılarımda; var olan düşüncelerimi, doğrularımı, hislerimi anlatmanın ve paylaşmanın verdiği güzelliği tatdım.. Yazarken de çok titizleniyorum desem buna inanın çünkü en ufacık bir kelime anlatmak istediğim olayın yanlış anlaşılmasına sebep olur diye düşünüyorum.. Ve hatta yaptığım yorumlarda dahi çok dikkat ediyorum...

Bilmem anlatabildim mi ?.. :))))))))

Size bir sır vereyim mi... Valla en zorlandığım şey şu katagori meselesi... Hangi alana giriyor yazım diye gezinip duruyorum katagoride..:) hadi buyur yine aynı sorunla karşı karşıyayım..

 
Toplam blog
: 88
: 850
Kayıt tarihi
: 08.10.07
 
 

İnsanın insanlara verdiği değerlere sahip çıkılmazsa İNSANLIK ölür.. Önce değerlerimize sahip çık..