Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Mart '17

 
Kategori
Blog
 

Bilmek acıları azaltmıyor lafta mı kalıyor ki

Bilmek acıları azaltmıyor lafta mı kalıyor ki
 

yaşarken sevmek severken sevgiyi yaşatmak gerek....


Temmuz'du ve sıcak, sarı sıcak, ateş sıcak ve sohbetin demi

'' Hangi şiire başlasam suskunum sana
Dağ göğsünde bir kaya diliyle suskun
Güneşte kavrulan bir kum tanesi
Çatlayan dudaklarım oluyor her gece
Yağmura suskun yaşamaya suskun
Haykırabilsem
Belki bir nehir köpürebilir sesimde '' Adnan Yücel
  

Çokk takılı kaldım suskunum sana ve diğer şiirlerinde, şiirlerine düştüm, sustum, ağlamaklı ağlamaklı ağladım yine sustum ve '' biliyor musun Adnan Yücel'i de kaybettik '' dedim.

Olamaz o benim çok iyi dostum arkadaşım nasıl olur. Daha geçen hafta konuştum ! Nasıl olur.. nasıl olurrr ! dedi

Ve gitti .....

Bu sabah gözlerimden aramızdan ayrılan güzel yürekli Berra geçti.

Görmek istedim, sayfasına baktım.

''Ben kabullendim beni

Bırakıp gitme mecburiyetini !

Göçmen kuşlardı oysa tek bildiğim

Bırakıp giden

Mecburen güz mevsimi

Hiçbir şey yokmuş gibi

Hiçbir şey yaşanmamış gibi ''... demiş...Berra

Babamı kaybedince ki hiç aklıma gelmezdi. Mezarlıkların oradan geçerken ninem, dedem diye sayardım. Babam hiç aklıma gelmezdi !

Birgün yine dönüşte önce dedem sonra ninem şimdi babam  ...ve bir gün ben de burada olacağım dedim.

Kaybetmek ...aslında kaybolunmuyor sadece göremiyorsun... dokunamıyorsun..sesini duyamıyorsun...

Gitmiyorlar daha çok yüreğimize gömülüyorlar ...

1 Mart 2017 Prof.Dr.Ayhan Çıkın hocamız da gitmiş. Şiirler yollardı, yazılar yayınlardı hiç gideceği aklıma gelmemişti.

''Şafak vakitlerinden süzülüp gelseler

Ellerinde kitaplarla koşan çocuklar

Ve sessizce yollara düşmüş anılar ''

Ayhan Çıkın

*

Aklımıza gelmediğinde gidiyorlar sanki..

Hep gidecekler..hep gideceğiz..hepimiz gideceğiz biliyorum.

Bilmek acıları azaltmıyor.

*

Daldım birden bir gün ben de gittiğimde ya da giderken şiirler okunsun isterim ardımdan. Tüm sevdiğim şairlerden tüm sevdiklerimden, uzaktakinden...

Duyar mıyım ? duyarım elbet duymasam da hissederim.. bilirim okunacağını bildiğim gibi...

*

Sonra..keşke dedim keşke sevdiklerimizi, sevdiğimizi bilmediklerimizi, yaşarken doyasıya sevebilseydik.. sevgimizi duyurabilsekdik..gülümseyerek yolcu edebilseydik..

*

Geçmiş ..şimdiki..gelecek..

Zamanlar karıştı..

Bir huzursuzluk içimde

Ve bir özlem

Ve bir sancı

Ve keşke ..............

 * 

Heyy ! Herkes kendine iyi baksın ...Lütfen iyi bakınız

Not : Yoklar, yokluklar, özlem, sevgi, üzüntü ve bir çocuğun gofreti ve Berra'nın gofret yorumu..

Çocuklara gofret alacağım bugün..............

http://blog.milliyet.com.tr/kocaman-yurekli-kucuk-adam--/Blog/?BlogNo=464980#aCom 

 http://blog.milliyet.com.tr/kocaman-yurekli-kucuk-adam--/Blog/?BlogNo=464980#aCom http://blog.milliyet.com.tr/kocaman-yurekli-kucuk-adam--/Blog/?BlogNo=464980 http://blog.milliyet.com.tr/kocaman-yurekli-kucuk-adam--/Blog/?

 

 
Toplam blog
: 175
: 775
Kayıt tarihi
: 20.10.07
 
 

9 Eylül Üniversitesi Maliye bölümü mezunuyum. Şiir dünyam, bir tane kitap çıkaracağım dedim ve  b..