Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Mayıs '12

 
Kategori
Mizah
 

Ben şair olabilir miyim?

Ben şair olabilir miyim?
 

 Ben şair olabilir miyim?"

 
"Hayır olamazsın. Çünkü sende kabiliyet yok"
 
"Neden? Burada herkes şiir yazıyor. Hatta üyelerin yarısından fazlası şair"
 
"Peki, senin hiç şiirin var mı?"
 
"Yok..Ha...bir dakika, şiir kategorisinde bir tane şiirim varmış."
 
"Nasıl varmış? Sen şiir yazdığının farkında değil misin?"
 
"Bak aslında o nasıl oldu biliyor musun? Ben anılar kategorisinde  ilkokulumla ilgili bir anımı yazmıştım. Daha sonra sayfama girdiğimde baktım ki editörler o yazımı, anılar kategorisinden alıp, şiir kategorisine sokmuşlar. İnanmazsan benim sayfamdaki şiir kategorisine gir de bak."
 
"Yani şiir yazdığını farketmeyen ilk şair sensin. Öyle mi?"
 
"Evet, aynen öyle."
 
"Peki şiir yazmak nereden aklına geldi?"
 
"Baktım bu sitede çoğunluk şiir yazıyor, ben de yazayım dedim."
 
"Oğlum, bir yazı yazdın, ortalığı karıştırdın. Şimdi de şiir yazanları mı kızdırmak istiyorsun?"
 
"Neden kızdırayım ki? Gayet güzel şiir yazanlar var. Hatta bazılarına yorum bile yapıyorum."
 
"Peki sen onlar gibi şiir yazabilecek misin?"
 
"Onlar gibi yazamasam bile, daha öncekiler gibi yazabilirim."
 
"Hangi öncekiler?"
 
"Hani bir satırlık, iki satırlık, bilemedin en fazla dört satırlık şiir yazanlar var ya onlar gibi."
 
"Ama onların çoğu artık Facebook'da yazıyor."
 
"Tamam işte, ben de onların boşluğunu doldururum."
 
"Bence sen ne yap biliyor musun?"
 
"Ne yapayım?"
 
"Sen şimdi, birkaç tane deneme şiir yaz. Okuyanlara sor bakalım, eğer beğenirlerse şiir yazmaya devam edersin. Beğenmezlerse bir daha da şiir yazmazsın."
 
"Bak, bu iyi fikir. Öyle yapayım. Zaten birkaç tane şiir hazırlamıştım bile."
 
"İyi yaz bakalım. Okuyanlar senin şiirlerini değerlendirsinler."
 
"Yazıyorum bak.."
 
"Tamam, haydi yaz."
 
*******
 
KOMİK ŞEY
 
Dün yolda giderken...
 
Çok komik bir şey gördüm...
 
Güldüm....
 
*****
 
MERAK
 
Dün esmerdin..
 
Bugün sarışın..
 
Yarın ne olacaksın?
 
Bilmiyorum...
 
Sen biliyor musun?
 
******
 
CESARET
 
Kaç gündür adını soramıyordum.
 
En sonunda cesaretimi topladım.
 
Ve adını öğrendim...
 
Kimden mi?
 
Bakkaldan....
 
******
 
ÇATLAK YUMURTA
 
Yıllardır sorarlar,
 
Tavuk mu yumurtadan çıkar?
 
Yoksa, yumurta mı tavuktan? 
 
Tabii ki yumurta tavuktan çıkar.
 
Yumurtadan  çıkan civcivdir,
 
Yeter ki yumurta çatlak olmasın..
 
******
 
"Nasıl beğendin mi?"
 
"Bence son şiiri sen biryerden çalmışsın"
 
"Nasıl yani?"
 
"Şiiri intihal etmişsin."
 
"Yok ya, kafamdan uydurdum."
 
"O tekerlemeyi küçük çocuklar bile bilir"
 
"Tamam da o tekerlemede çatlak yumurta yok ki.."
 
"Yumurtanın çatlağından ne olacak ki? Önemli olan insan çatlak olmasın."
 
"Aslında doğru söylüyorsun. Bakalım şiirlerimi beğenecekler mi?"
 
"Bakalım, haydi hayırlısı"
 
 
 
 
 
 
 
Toplam blog
: 974
: 3444
Kayıt tarihi
: 16.01.07
 
 

2017 Basın özgürlük endeksine göre 180 ülkeden 155. sırada olan ülkemizde yemek tarifleri  ve tel..