Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Eylül '10

 
Kategori
Öykü
 

Ben sana sorarım -6.Bölüm

Ben sana sorarım -6.Bölüm
 

RESİM:ALINTI""Onun gerçekten sevdiği tek kadın olmak istiyorum."


Çırağan Sarayı:

Esma, Selim’i görünce çok sevinmişti elbette.

E: Demir Bey gelecek sanıyordum.

S: Özür diledi sizden. Çok mühim bir işi çıktı kendisinin. İsterseniz memnuniyetle gezdirebilirim sizi.

E: İstanbul’da sayılı günler kalacağımızı düşünürsek boşa harcanacak zamanım yok. Teklifinizi kabul ediyorum Selim Bey.

S:Topkapı Sarayı… Dolmabahçe Sarayı… Nasıl buldunuz? Gerçi siz alışıksınız saraylara. Ürdün de bir sarayda yaşadığınıza göre.

Esma gülümsedi.

E: Neden öyle bakıyorsunuz?

S: Nasıl bakıyorum?

E: Öyle işte.

S:O kadar güzelsiniz ki gözlerimi alamıyorum sizden.

Göz süzdü Esma.

E: Kim bilir kaç kişiye söylemişsinizdir bu sözleri.

S: Şeyy…

E :Yormayın kendinizi Selim Bey. Kardeşiniz bahsetti mazinizden. Pek de temiz olduğu söylenemez.

“Demek hemen yumurtladın Demir.” Diye düşündü Selim

S: Evet... Ama… O sözcükler laf olsun diye söylenmiş…

E: Bana açıklama yapmak zorunda değilsiniz.

S: Zorundayım. Çünkü, ben…

E: Otele dönmem gerek... Babamı kızdırmamalıyım...

S:Tabii.Gidelim.

E: Teşekkür ederim Selim Bey çok güzel bir gündü. Yoruldunuz benim için.

Selim elini öptü Esma’nın usulca.

S: Benim için zevkti prensesim.

E: İyi akşamlar size.

S: Prenses Melek.Bana bir sözünüz vardı.

Esma döndü. Yeşil gözlerini süzdü.

E: Ben sözümde dururum Selim Bey. Yarın akşam .

S: Yarın akşam?

KOZAN MALİKHANESİ

B: Demek Demir’in yerine Selim geldi.

E:Demir’in işi çıkmış.

Ç: Acaba?

Esma dudağını büktü.

Ç: Harika bu ya. Ateş bacayı sardı demek.

B: Ben anlamıştım. Hatta Selim’in geleceğinden emindim neredeyse.

E: Nasıl bu kadar emin olabiliyorsun ki Binnur.

B: Akşam o bakışları gördüm. Salonda bulunan yüz kişiye sorsaydık hepsi de aynı şeyi söylerdi.

E: Söylerler miydi?

B: Hiç şüphem yok. Çok güzeldin. Bütün erkekler etrafını sarmaladı.

E: Ama benim istediğim… Sadece Selim.

B: Selim senin olacak Esma.

E: İnşallah.

Ç: Eee… Anlatsana Esma neler oldu?

E: Hiiçç.

B: Nasıl hiç ya. Sen bizi öldürecek misin?

E: Topkapı Sarayı… Dolmabahçe Sarayı… Gezdik işte.

Ç: Hepsi bu kadar mı yani?

E: Bütün gün ne kadar güzel olduğumu söyledi durdu.

Ç: Daha ne istiyorsun. Aklını başından aldın adamın.

E: Ben o kadar emin değilim. Kim bilir daha kaç kadına aynı cümleleri söyledi.

B: Olabilir ama…

E: Ben o kadınlardan olmak istemiyorum Binnur. Onun hayatındaki, onun gerçekten sevdiği tek kadın olmak istiyorum.

Ç: Olacaksın güzel kardeşim. Tüm uğraşımız bunun için.

B: Ne zaman buluşacaksınız bir daha?

E: Yarın akşam. Dansa gideceğiz.

Ç: Günün en güzel haberi.

B: Hadi yatalım artık. Yarın erkenden Çırağan’a gideceğiz.

Ç: Bu arada Musa Abi iyi kıvırdı bu Şahlığı.

E: Ben de öyle valla. Kendimi gerçekten prenses gibi hissediyorum. Selim ise beyaz atlı prensim.

ARHAN MALİKHANESİ

D: Nasıldı İstanbul turunuz?

S: Çok iyi sevgili kardeşim. Daha iyicesin ya.

D:Bütün gün bağırsaklarım gurul gurul tuvalete taşındım durdum.

Selim sinsice gülümsedi.

D: Dur bakalım. Dün bir şeyim yoktu. Sen… Sen yaptın değil mi? Prenses Melek ile olabilmek için.

Selim ellerini iki yana açtı.

S: Yok canım.Daha neler.

“ Sensin Selim... Demek oyun oynamak istiyor canın. Oynarız o zaman. ”Diye düşündü Demir.

S: İyi geceler Demir.

D: İyi geceler.

S:Biliyor musun yarın Prenses ile dansa gideceğiz.

Demir hırsından kıpkırmızı olmuştu.

S: Sana iyi geceler demiş miydim Demir?

D: Demiştin ağabeycim, demiştin.

Selim’in ardından telefona sarıldı Demir.

D: Zekeriya senden bir ricam var. Yarın akşam için iki kız ayarla abim ve senin için. Ben sürpriz yapmak istiyorum da ona.

Z: Yapamam Demir... Selim öldürür bu kez beni.

D: Ama ben senin için.

Z: Tamam Demir, tamam… Sana bir vefa borcum var. Ama bu kez Selim kesin doğrar beni.

 
Toplam blog
: 755
: 776
Kayıt tarihi
: 13.06.07
 
 

Ankara'da doğdum. İlk, orta, lise ve üniversite eğitimimi Ankara'da tamamladım. AÜİF iş idaresi b..