Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Eylül '13

 
Kategori
Şiir
 

Ben... Sen... O... Ku! ( II)

Ben... Sen... O... Ku!   ( II)
 

.............................ben, sol omzu düşük kelime çobanıyım...kaçın... ben onları oyalarım...................................................................


"sağ açıktan fena yaklaşıyorlar!.. siz kaçın! .. ben onları oyalarım!"

beni arıyormuşsun!
buldun. ..
haklarımı oku!
suçumu biliyorum...

sınır ötesine 
kaçağa çıkyormuşum her gece
heybemde;
zıvanadan çıkmış kelimelerle dönüyormuşum!
yakaladın...
teslim oluyorum...


"sosyopat ve borderline ayaklarına yatmayınız
ve cezai ehliyetsizlikle yırtma hayalleri kurmayınız
Türk dil kurumu bütün kelimelerinizin sağlıklı olduğuna yemin etti
çıracı şahit... suçunuz kelimeleri yanyana getirmenizle ilgili
izinsiz gösteri,
illegal slogan, yasadışı kelime örgütlenmesi
ve çokça aşk...tomadan daha ıslak..."


 

eyvallah! direnmiyorum

bu aralar ruhum çok yorgun

ileri gittim.. biliyorum...

 

ellerimi kaldırdım
teslim oluyorum
gözümü duvara dayadım
ara beni!
cebimden bir kelime çıkarsa
daha önce söylenmemiş;
kelimelerle as beni!

kusura bakma;
cezaevi günlerinden beri
ip taşımıyorum yanımda
ayakkabı bağı dahil...
ve bil ki benimki
hastalık filan da değil.
"kelime" fetişizmi diyebilirsin
ki ben "kelime" humanizmini tercih ederim
dokunma "kel-ime" mesela... o da bi "kardeşin!"
iyi şiirleri vardır yatak odası hakkında
kadınları anlatmadığında
ve eylemi hakkinda konuşmadığı zamanlarda... neyse...
sadete gelelim.

ben ana fikri çürük bi kelime çobanıyım
kelimeler güderim
ve güdecek bunca zavallı, bunca vicdansız
şarkılardan düsme
pavyondan çıkma
alçılı, kütahyalı ikinci el kelimeler varken
zamanim yok...
bekletme
ara beni!
içinden gelen her seyi
ve çinden gelen plastik kokulu çiçekleri
altaylı bi edayla üzerime kusabilirsin!
ama kaybeden olduğum kadar
iyi bir kaydedenim! bunu unutma
yaz bi kenara;
söyledigin ehillestirilmemis kelimeleri
aleyhinde gelir olarak kullanabilirim...

hadi tatlım...
ara beni...

numaram aynı...

numara!!!

"anlaşılmaz bi şiir
ruhuna tecavüz eden sözler
bolca tekila, az votka, belki bira
koridorda öpüşmek ve sonra...
jöleliyi kusmadan
paramparça bi yatakta
sağ salim çıkmak sabaha..."

hoşçakal...
sürüden ayrılan bi kaç kelime var
gitmem lazım...

prosayko

 
Toplam blog
: 47
: 341
Kayıt tarihi
: 16.11.09
 
 

Affınıza sığınarak sadece "prosayko" olarak bilinmek istiyorum. İnsanlık tarihinin en eski me..