Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Eylül '13

 
Kategori
Şiir
 

Soraja (İlahi Komedya)

Soraja (İlahi Komedya)
 

daha iyi yaşasın diye dünya....


SORAJ'A ESKİ BİR GÜNCELLEME.......

tanrım bu ilahi bir şaka olmalı!

ilahi bir komedya...
ve ben kış uykusunda bir ayı olmalıyım;
gördüğüm penguenli bi rüya...



daha demincecikti;
zarif bacaklarım vardı benim
turuncu narin ve incecikti...
ellerim birer beyaz kanat
dilimde sadist bi tat
ve gagamda aşktan kalan
üç beş tüyle sevgilim
sevişme sonrası... gam...
salınıyordum paytak paytak...

daha demincecikti
güneşi sarıp sarmalaştım kucağımda
yanımda olsan cigara sanırdın yakardın
senariste kızgındım... filan;
küfürde etmiş olabilirim hatta...
ama... dağılmamıştım daha...

bi anda koptu film, bi anda eridim
ne içirdiler bana tanrım
hangi bomba... hangi atoma çarptım!
ölmüşüm... bi anda... kimyasal bi enkazım...

ayaklarımdan asılmışım bulutlara   
korkunç uçuklarla dudaklarımda...
of tanrım! 
her yerde kan, ölüm, savaş
mayın çocukları nasıl da yarım
 Soraja'nın her yanı taş
otuz iki diş gülüyor kafirler
recm... gam... keder...
senin adına boyun kesenler..
silah fabrikaları fazla mesaideler
ve sendika sözcüsü megafona sı...yor
insanca yaşasın diye işçiler
zam istiyor!
sarin üretiminin
işçi sağlığına kötü etkilerinden bahsediyor...


tanrım bu ilahi bir şaka olmalı!
ilahi komedya...
ve ben kış uykusunda bir ayı olmalıyım;
gördüğüm öküzce bi rüya...


kan ve ter
ve kayboldu düşler
bir anda düştüm
elimde hala şeytan tüyüm
bardayım... ah baylar bayanlar şaşkın...
ve köşedeki çakma sarışın...
benim için hala buradasın!
ve boş boş bana bakan
bomboş bardaklar
elma votka artığı...
of tanrım...
anladım;
beni güzel çarptın
ama ne yaptın diğer insanlara
neyin kafasında bu adamlar...

prosayko

 
Toplam blog
: 47
: 341
Kayıt tarihi
: 16.11.09
 
 

Affınıza sığınarak sadece "prosayko" olarak bilinmek istiyorum. İnsanlık tarihinin en eski me..