Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Nisan '13

 
Kategori
İnançlar
 

Ben Seni istedim

Ne cennet bahçesinde bir köşk isterim

Ne de köşkün içinde Huriler.

Sonsuz yaşamak da istemem,

İstemem gençlik çeşmesinden içmekte.

Viranemde sersefil olmak isterim

Ölüm anında baş ucumda yol arkadaşımla.

 

Olamadım imanlı, rüşvet karşılığı.

Bey de olamadım, zulüm karşılığı.

 

Hayvanlar dedim, bitkiler dedim insanlar dedim.

Demedim, kediler köpekler, otlar meyve ağaçları, kadın erkek.

Varsa bir hak, tüm hayvanlara, tüm bitkilere, tüm insanlara dedim.

Dedim de bir ben duydum.

 

Sersefil dedim, meczup dedim.

Aklı divane dedim, berduş dedim.

Bir akil insan diyemedim kendime.

Diyemedim de ne dedim?

 

Demem o dur ki dostlar,

Köşk için, huri için, sonsuz hayat için

Vazgeçip de bu dünyadan

Rüşvet karşılığı iman edemedim.

 

Her akşam yatarken uykuya

Ruhuma dol istedim,

Tazele benim imanımı istedim.

İstedim ki,

Kalmadan öbür dünyaya,

Adam gibi adam olmama vesile ol istedim.

 

Olabilseydim adam gibi adam

Umurumda olur muydu hiç alacağım hediyeler.

Ne cennet ne de cehennem içi yaşadım.

Ben adam olmak için yaşadım.

 

İstemedim ki vereceklerini,

Ben seni istedim,

Sensizlik istemedim ki.

Hay ile geldik Huy ile gitmek istedim.

Varıp huzuruna HÜ demek istedim.

 

SERSEFİL

16 Nisan 2013- Silivri 

 
Toplam blog
: 71
: 606
Kayıt tarihi
: 18.12.08
 
 

1967 Yakacık doğumluyum. H.Ü. Edebiyat Fakültesi'nde 2 yıl öğrenimden sonra İ.Ü. Arkeoloji ve San..